Nyx - Lip Lingeries (02 Embellishment & 22 Silk Indulgent)

Aangezien ik zo tevreden was over de Lip lingeries van Nyx heb ik er weer eens 2 aangeschaft. De kleuren die ik deze keer heb gekocht zijn 02 Embellishment en 22 Silk Indulgent.

De lipproducten komen in een simpele verpakking met zwarte dop en doorzichtige huls. Zo kan je de kleuren van de producten goed zien zitten. De productjes hebben beiden een prachtige kleur. 




De producten zelf zijn erg romig van textuur en glijden als het ware op je lippen wanneer je ze aanbrengt. Ook verdelen ze erg mooi op de lippen en heb je geen rare strepen. Heel erg fijn! Ze zijn ook geweldig goed gepigmenteerd, dekken goed en zien er ook mooi uit op de lippen. Alle kleuren drogen mat op! 

Eenmaal ik ze had geswatched op mijn arm en lippen begonnen ze ook meteen op te drogen! Geen lange wachtduur dus! Wanneer ik ze er ook weer probeerde af te halen zaten ze enorm goed vast en moest ik even hard scrubben om ze er ook weer goed af te krijgen. Maak je bij het aanbrengen een foutje, dan kan je ze ook nog snel corrigeren, wat erg fijn is.

Wat ik ook merkte is dat mijn lippen een heel klein beetje aan elkaar plakte wanneer ze opgedroogd waren, maar niet zo heel erg dat het enerverend was. Je lippen voelen ook wat droog aan wanneer je ze draagt, maar het is niet zo dat het onuitstaanbaar is. Ook scrub je best even je lippen en breng je daarna een lippenbalsem aan zodat er geen velletjes of oneffenheden zichtbaar zijn.

22 Silk Indulgent




02 Embellishment




Deze leuke en fijne producten zijn verkrijgbaar in de NYX winkel in Gent en zijn te vinden voor €8,30 per stuk. Dit zijn zeker aanraders.

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)