MUA Luxe - Strobe & glow highlight kit - Pink Luster

Ik ben verzot op highlighters en wanneer ik de kans krijg om nieuwe te testen, zal ik het dan ook niet snel laten. Nu zag ik dat mijn lokale Kruidvat een klein schap had met wat producten van MUA Luxe. Na wat swatchen in de winkel besloot ik deze Strobe & Glow highlight Kit mee te nemen naar huis. 

Deze kit bevat 2 highlighters, eentje in poedervorm en een crème highlighter. Je beide highlighters beiden apart gebruiken of je kan de crème als basis gebruiken met de poedervorm erbovenop om nog meer intensiteit te creëren.  


De verpakking ziet er alvast heel erg leuk en oogverblindend uit. De bovenzijde van de verpakking heeft een roze metallic tint, de onderzijde heeft een glanzende, zwarte tint. De verpakking is wel gemaakt van plastic, maar is heel erg stevig.


Het kitje komt ook met een handig spiegeltje aan de binnenzijde, handig voor onderweg! Onder de poeder vindt je nog een vakje waarin de crème highlighter zit verstopt. 


De poeder highlighter heeft jammer genoeg veel fallout wanneer je het product met je kwast probeert op te nemen, dus let ermee op en tik je kwast zeker goed af! De poedervorm is heel erg zacht qua textuur geeft enorm veel glans en bevat ook kleine shimmers die je jukbeenderen extra doen knallen. 

Ook de crème vorm is heel erg boterachtig en geeft ook voldoende glans af. Samen zijn deze nog opvallender wanneer je de crème eerst aanbrengt als basis en dan de poedervorm eroverheen aanbrengt. Opvallen zal je zeker en vast doen! 




Enkel crème highlighter aan...



Crème highlighter met poeder highlighter erover heen...


Het resultaat mag er zeker en vast zijn! Ik ben heel erg fan van dit product! Deze kost normaal gezien €7,49 maar ik kreeg nog een korting van €1,50 door een actie. 

Zeker een aanrader dit budgetproduct!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)