Makeup Revolution - Dragon's Heart & Mermaid's Heart Highlighters

Het makeup merk Makeup Revolution heeft weer 2 Heart producten aan hun assortiment toegevoegd. Deze Dragon's Heart en Mermaid's Heart producten zijn beiden highlighters voor het gezicht en de ogen. 


Net zoals hun heart blushes komen ook deze in een kartonnen verpakking met een hart op de voorzijde. Binnenin de hartjes op de verpakking vindt je een leuke afbeelding terug. Bij de ene drakenkoppen met vuur en de andere heeft dan weer pastelkleurige schubben. Heel mooi.

Dragon's Heart


De Dragon's heart highlighter heeft een gouden kartonnen verpakking aan de buitenzijde met de mooie afbeelding van draken.


Op de achterzijde staat er een foto van het product weergegeven.


Het doosje van het product zelf heeft dezelfde gouden kleur en is van karton gemaakt. Op de voorzijde staat dezelfde afbeelding weergegeven. Voor een budgetproduct is dit echt leuk gedaan.


Ik moet zeggen dat de binnenkant heel erg los zit en je kan het ook zo uit het doosje halen. Jammer dat het product er niet zo stevig inzit. Let dus op dat deze er niet uitvalt. Ook de afwerking van de binnenzijde ziet er erg goedkoop en onafgewerkt uit.


Het product zelf heeft een hartjesvorm, wat erg leuk is. Er zitten in totaal 5 verschillende tinten in de highlighter verwerkt. Nu wou ik deze niet samen mengen, maar net apart gebruiken. Qua gezichtshighlighter ga ik deze niet gebruiken, toch zeker niet de donkere kleuren zoals het rood. Ik ga deze namelijk als shimmery oogschaduwkleuren gebruiken, maar je kiest natuurlijk zelf wat je er mee wilt doen.


Ik was aangenaam verrast want de kleuren zijn enorm goed gepigmenteerd. Ook zijn de stroken met kleuren breed genoeg zodat je de kleuren makkelijk met een oogschaduwkwast kan opnemen. De textuur is enorm zacht en de kleuren brengen makkelijk aan en blenden ook mooi uit. Ik gebruik ze het liefst in het midden van mijn ooglid op net die mooie glans te krijgen als finish.


Mermaid's Heart

De Mermaid's Heart highlighter heeft net dezelfde verpakking als de vorige, maar deze keer zijn de kleuren aangepast aan het thema mermaids (zeemeerminnen). De verpakking heeft een glanzende blauwe tint.


Ook bij deze vindt je aan de achterzijde een afbeelding van het product.


Heel erg mooie verpakking met in het midden een afbeelding van schubben.


Ook deze highlighter heeft unieke en felle kleurtjes.


Zoals je kan zien zijn de kleurtjes als gezichtshighlighters te fel en kleurrijk voor mij, maar als oogschaduwkleuren zijn deze geweldig!


Opnieuw een prachtige pigmentatie bij dit doosje. Ik ben echt aangenaam verrast over hoe fijn de producten zijn, zeker voor budget producten!


Ik kan deze iedereen aanbevelen. Ben je op zoek naar een felle highlighter of kleurrijke oogschaduwkleurtjes om mee te experimenteren, dan zijn deze zeker iets voor jou! En ze zijn ook nog eens budgetproof!

Ik kocht deze productjes via de webshop Beauty88 voor €6,49 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)