Make-up Revolution - SophX eyeshadow palette

Makeup Revolution heeft weer een nieuwe en mooie oogschaduw palette op de markt gebracht in samenwerking met You tuber Sophdoesnails. Persoonlijk volg ik haar niet zo veel, maar ze heeft alvast een geweldige job gedaan met deze palette!

De palette komt in een mooie rosé gouden verpakking. Deze ziet er alvast heel erg leuk uit.

 
Op de achterzijde krijg je al een sneak peek van de kleurtjes.


De palette zelf heeft een mooie beige tint met wederom de rosé gouden details.



Alle kleuren hebben een naam, deze staan op de plastic sleeve die bovenop de kleurtjes ligt.


De palette is werkelijk prachtig qua kleuren. Wanneer ik naar deze palette kijk wordt ik meteen goedgezind!

Rij 1: Penguin, Pancakes, Fairy lights, Pink champagne, iced coffee, cuppa tea
Rij 2: Grow old, Sparks fly, Smokey bronze, Mixed berries, Tiramisu, Peaches
Rij 3: Cloudberry, Pumpkin, Pine tree, Petrol, Pug, Danger
Rij 4: Strawberry sweets, Festive flame, Copper coin, Mug cake, Rosewood, Nightmare

De palette heeft een mooie mix van matte tinten en shimmery kleuren. De textuur is super zacht en ze zijn heel goed gepigmenteerd. Wanneer je de kleuren met je kwast opneemt kan je wel wat kickback krijgen en daardoor fallout. Heel erg is het niet wanneer je je kwast even goed aftikt.

Enkele kleuren geswatched

Ik maakte volgende ooglook met de palette. Ik gebruikte daarvoor enkele warme tinten uit de palette.





De kleuren blenden fijn en mooi met elkaar en de pigmentatie is heel goed. Ik kan de palette zeker en vast aanbevelen! Je kan deze vinden bij de webshop Boozyshop voor €11,49. Je kan deze hier terugvinden.

Wat vinden jullie van deze palette?


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)