Make-up Revolution - Pro Glow 2 highlighter palette

Make-up Revolution heeft weer een nieuwe highlighter palette aan hun assortiment toegevoegd en zoals jullie al wel weten heb ik een obsessie voor highlighters. Ik had de eerste Pro Glow palette al in mijn bezit en nu is er dus ook een Pro Glow 2 highlighter palette uitgebracht. Wederom een mooie palette met deze keer meer donkerdere kleuren dan de eerste. 


De verpakking van deze palette is net hetzelfde als de eerste uitgave. Een simpele glanzende, plastic verpakking met een doorzichtige voorkant zodat je de kleuren goed kan zien zitten. Ik moet wel zeggen dat de verpakking wel stevig is!


In totaal zitten er opnieuw 8 verschillende highlighter kleuren in de palette. Heel erg handig om mee te nemen onderweg als je niet kan kiezen welke highlighter je wil gebruiken.


De producten zijn zacht qua textuur en zijn enorm goed gepigmenteerd, zeker voor budgetproducten! Ze geven geen fallout wanneer je ze gebruikt. Ook niet wanneer je met een kwast het product opneemt. Heel erg fijn! 

Wat ook zo leuk is aan deze highlighters is dat je ze kan opbouwen naargelang je zelf wil. Voor een subtiele glans of net een extreme highlight kan je zelf kiezen! Ook kan je ze gebruiken als inner corner highlight of als een shimmery oogschaduw topper! Je kan dus heel veel kanten uit met deze producten!

Bovenste rij

Onderste rij

Op onderstaande foto gebruikte ik de eerste kleur op de eerste rij als inner corner highlight aangezien ik in mijn oogschaduwpalette geen witte highlighter kleur had zitten.


Op mijn gezicht gebruikte ik dan weer de eerste kleur op de tweede rij. 




Wat nog leuker is is de prijs van deze palette! Deze kost slechts €9,95 bij Boozyshop! Een super leuke deal voor dit geweldig product! Ik kan deze zeker en vast aanbevelen! 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)