Make-up Revolution - Liquid highlighters

De laatste tijd zie ik overal liquid highlighters passeren en ik moet zeggen dat ik ze niet zo vaak gebruik, maar het resultaat kan heel erg mooi zijn. Nu zag ik er van verschillende merken de revue passeren maar deze van het merk Makeup Revolution zagen er veelbelovend uit.

Deze heten de Liquid Highlighters en ik koos voor de kleuren Unicorn Elixer en Liquid Starlight. De 2 lichtste tinten die perfect bij mijn lichte huidskleur passen. Er zijn nog andere kleuren en tinten beschikbaar die donkerder zijn van kleur. 


De producten komen in een glazen flesje met een rosé gouden/zwarte dop. Het product kan je verdelen door middel van het handige pipetje. Zo kan je zonder te morsen alles mooi verdelen.



Wanneer ik deze producten testte was ik meteen onder de indruk. toen ik een klein druppeltje uitsmeerde op mijn hand kreeg ik deze prachtige pigmentatie en glans.


Daarom stipte ik slechts een klein beetje op mijn gezicht en blendde deze daarna uit met mijn beauty blender. Jammer genoeg kreeg ik niet hetzelfde resultaat als op mijn hand, maar kreeg ik eerder een mooie natuurlijke glow als resultaat.

Ook al is het niet zo oogverblindend als op mijn hand, toch vindt ik dat het een mooi resultaat geeft.


Na één laagje...


Na twee laagjes... Je kan wel zien dat het product opbouwbaar is naargelang hoeveel je aanbrengt. Toch is het niet hetzelfde als de enorme pigmentatie op mijn hand. Dit kan zijn omdat de beauty blender een deel van het product opslorpt zoals die bij foundation doet.

Een tip kan zijn op deze highlighter met je vingers aan te brengen en deze zo verder deppend uit te blenden. Verder is de textuur fijn, ziet het er goed uit en is het een aangenaam budget product. Ook kan je deze mengen met je dagcrème om een mooie natuurlijke glow te creëren.


Hou je van een leuk product dat je op diverse manieren kan gebruiken, dan kan ik je deze zeker en vast aanbevelen. Je kan deze producten vinden bij Boozyshop voor €6,95 per stuk. Heel erg budget vriendelijk! 

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)