Lipland - Matte Lip Crayons - Brûlée & Andromeda

Nog 2 productjes die ik won in het pakket bij een raffle (soort tombola met make-up producten) zijn deze Matte Lip Crayons van Lipland



Ik had nog nooit over dit merk gehoord en was er wel nieuwsgierig naar. Leuk dat ik zo ook eens andere merken kan ontdekken. De productjes komen in een zwart/gouden kartonnen verpakking met op de zijkant de naam van het product.


Wanneer ik de kartonnen verpakking openmaak, komen deze mooie gouden, glanzende hulzen tevoorschijn. Deze hebben aan de zijkant het logo in het felroze gedrukt staan. De 'i' van Lipland is een klein lipstickje. Leuk detail!


De puntjes van de lipproducten zijn afgerond en hebben een redelijk smalle opening. Heel erg makkelijk als je deze gebruikt. 


De textuur van de producten is romig en boterzacht. Ze glijden als het ware over de huid en hebben een enorm goede pigmentatie. Ik heb de kleurtjes Brûlée (nude kleur) en Andromeda (roze kleur). 

De producten ruiken naar vanille en ruiken redelijk sterk. De geur is niet slecht maar wel aanwezig, dus hou je daar niet van dan is deze niet echt iets voor jou.

Ze brengen mooi aan op de lippen en zitten ook erg fijn. Het lijkt net alsof je niks aanhebt. Ook zitten de kleuren heel mooi wanneer je ze aanhebt. Ik ben heel erg verrast door dit merk.

Na een hapje of drankje blijven ze ook mooi en lang op hun plaats zitten, wat een erg toppunt is! 

Andromeda/ Brûlée


Brûlée

  
Andromeda


De matte lip crayons kosten $17,99 per stuk en zijn verkrijgbaar via de webshop van Lipland. Op hun website vindt je heel wat meer spulletjes die er én voor één erg leuk uitzien. Ik ben alvast benieuwd naar meer! 

xx Kimberley 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)