Limecrime - Unicorn Lipsticks (Choker & Hoodie)

Ik heb jullie al een aantal producten van Limecrime laten zien, vooral de matte velvetines hebben julli al veel zien voorbij komen. Deze keer geen liquid lipsticks, maar wel gewone lipsticks! Deze heten Unicorn lipsticks

Tegenwoordig is er een enorme unicorn hype, maar als ik mij niet vergis had Limecrime deze als eerste op de markt gebracht een aantal jaren terug. 


Zoals we Limecrime kennen hebben zij, naast too faced en benefit heel erg leuke verpakkingen. Ook deze keer is dit niet anders. De verpakking heeft een mooie helderblauwe kleur met wolkjes op de achtergrond. Verder staat er een tekening afgebeeld dan eenhoorns. Erg leuk en kleurrijk! I love it!


Ik kocht de kleurtjes Hoodie en Choker.


Als je al dacht dat de buitenste verpakkingen al mooi waren, dan heb je de hulzen nog niet gezien! Deze hebben een prachtige paarse kleur met holografische eenhoorns erop! Hoe leuk is dit! De verpakking is tot nu toe al één van de mooiste die ik ooit al heb gezien bij een lipstick.


Op de onderzijde vindt je telkens een stickertje met de kleur van de lipstick die in de huls zit en met de naam erop.

  
De lipsticks zouden lang op de lippen moeten blijven zitten, hebben een geweldige pigmentatie en ze geven allemaal een mooie glans aan je lippen. Ook hebben ze een heerlijke geur, net dezelfde vanille achtige geur als de MAC lipsticks. 

Ze hebben een matte textuur, toch geven ze een mooie glans aan je lippen. Ze brengen enorm makkelijk aan, zijn erg romig en voelen ook prettig aan. Het lijkt net alsof je niks op je lippen hebt.

Hoodie





Choker



  
Ik ben enorm fan van deze producten en ik heb er al meteen weer een paar bijbesteld! Deze zullen jullie ongetwijfeld later ook nog voorbij zien komen. Ze kosten 18$ per stuk en zijn verkrijgbaar via de site van Limecrime. Bij Limecrime betaal je boven de 22$ geen douanekosten meer, deze zijn al in de prijs verrekend! 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)