Limecrime - Hi-lite Opals highlighter palette

Ik en highlighters, het is een eindeloze strijd om er geen meer te kopen, maar elke keer kan ik het niet laten. Nu Limecrime eindelijk ook highlighter palettes verkoopt kon ik natuurlijk ook niet achterblijven om er één aan te schaffen voor mijn bleke huid. 

Toen ik zag dat deze holografisch zijn was ik dan meteen ook verkocht! Wie houdt er nu niet van leuke en speciale highlighters! Ik kocht de Hi-lite palette met de naam Opals



Het holografische begint al meteen met de verpakking want deze is helemaal holografisch, hoe leuk is dit! Ook aan de binnenzijde gaat het maar door!

Veel poespas is er verder niet aan de palette gemaakt. Enkel 3 vierkantjes met 3 verschillende highlighters. Verder geen namen of speciale decoratie. De palette zelf is natuurlijk al opvallend genoeg.

  
De highlighters passen zich aan aan je huidskleur en zijn zeker en vast geschikt voor meiden met een lichte huidskleur. Voor de meiden met een donkere huidskleur is er de hi-lite palette Blossoms.



De poeders zijn redelijk goed gepressed in de pan, maar wanneer je ze swatched met je vinger komt het pigment makkelijk los. Alle 3 de highlighters zijn enorm goed gepigmenteerd en ze hebben een enorm mooie holografisch effect. Natuurlijk moet je fan zijn van opvallende en unieke highlighters om deze te dragen. Hou je meer van een subtiele glow, dan zal deze niet echt iets voor jou zijn.

De productjes brengen makkelijk aan en blenden ook mooi in de huid. Fallout heb ik niet opgemerkt. Het enige waar ik niet zo een fan van ben is de 2de kleur, deze is iets te geel voor mijn lichte huidskleur.

Highlighter 1



Highlighter 2



Highlighter 3


Mooie highlighters in een leuke verpakking! Zoek je eens wat unieke tinten die opvallend mogen zin? Dan kan ik deze zeker aanraden! Deze palette kost $38 en kan je hier verkrijgen! Boven de $22 buiten europa heb je normaal douanekosten, maar bij Limecrime niet, deze zit al in de verzending verrekend!

Happy shopping!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)