Kylie Cosmetics - Kylie Gloss - Like

Er is tegenwoordig een enorme hype ronde de producten van Kylie Cosmetics, het make-up merk van Kylie Jenner (Kardashians). Wanneer ze nieuwe producten uitbrengt staat iedereen te springen en deze zijn dan ook in no time uitverkocht. Persoonlijk trokken deze producten nooit mijn aandacht en ik zou ze dan ook zelf niet kopen, mede omdat ze redelijk prijzig zijn en echt 'speciaal' zijn ze dan ook niet echt.

De reden waarom ik nu wel een product van Kylie cosmetics hier op mijn blog review is om de simpele reden omdat ik deze van een vriendin cadeau heb gekregen. Ik kreeg van haar een gloss in de kleur Like. Ook al zou ik deze zelf niet kopen, het is natuurlijk heel erg lief dat ze dit heeft gedaan.



De buitenste kartonnen verpakking heeft een simpele witte kleur met het Kylie logo in het zwart op de voorzijde. Verder staan er aan de bovenzijde druppels afgebeeld, die smeltende lipstick zou moeten voorstellen,  in net dezelfde kleur als het product die in de verpakking zit.

Op de bovenzijde van de verpakking staat ook de naam van de kleur weergegeven.


De gloss komt in een transparante tube met een zwarte, glanzende dop en opnieuw de druppels, maar deze keer op de huls. Ook vindt je de handtekening van Kylie op de huls terug.


De kleur Like is een mooie nude tint.


De gloss heeft een kwastje als applicator en geen sponsapplicator, wat jammer is want de kwastjes vindt ik niet zo makkelijk werken. Zo kan je de lipcontouren niet zo makkelijk mee invullen.


Ik moet zeggen dat het product voor een gloss enorm goed gepigmenteerd is en dat ze ook enorm goed dekken. Ook verdeeld het product goed over de lippen en het maakt de lippen ook enorm glad en glanzend. Daardoor zien je lippen er ook voller uit.


Ook al brengen ze makkelijk aan toch zijn ze wat dikker van textuur en kunnen ze wat raar aanvoelen, net alsof je teveel aanhebt, ook al breng je maar een dun laagje aan. Toch plakken ze niet en blijven enorm goed zitten, wat een pluspunt is.

Voor mij is het een beetje een rare textuur om te dragen en daarom ben ik er niet zo een fan van, ondanks dat ze enorm goed werken en er enorm goed uitzien.


Je koopt de Gloss van Kylie Cosmetics alleen bij www.kyliecosmetics.com, koop geen fakes via AliExpress of andere (vage) websites, dat zijn allemaal nepproducten die je niet op je lippen wilt smeren. 

De Kylie Gloss kost $15,00 per stuk, de verzendkosten zijn $14,95 per bestelling en je moet invoerrechten betalen aan de postbode (tenzij je geluk hebt). Betalen kan alleen met een creditcard.

Hebben jullie deze al getest? En wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)