Jeffrey Star Cosmetics - Summer Chrome Collection 2017 - Velour Liquid Lipsticks

Jeffree Star bracht onlangs zijn nieuwe zomer collectie uit voor dit jaar en ik kan jullie zeggen, wat zijn de producten prachtig! Vooral de verpakkingen zijn alweer om van te dromen! Ik kocht een groot aantal producten maar ik verdeel deze over verschillende blogposts. Vandaag laat ik jullie de Velour liquid lipsticks zien die ik kocht.

Van de 8 kleuren die zijn uitgebracht in deze collectie heb ik er slechts 3 gekocht. Ik vindt het nutteloos om kleuren te kopen die ik nooit zou dragen, daarom heb ik ze niet allemaal gekocht. Met dit geld koop ik liever andere producten die ik wel graag wil.



De producten komen deze keer allemaal in een chrome verpakking die exclusief voor deze collectie is ontworpen. Zelf de buitenste, kartonnen verpakking heeft een weerspiegelend effect net zoals de chrome verpakking. Natuurlijk moeten er ook een barbie roze details op de verpakking zitten, het kenmerk van Jeffree natuurlijk.


Ik ging voor de kleurtjes Butt Naked, Calabasas en Family Jewels.


De dopjes van de liquids hebben ook die chrome/roze verpakking. Heel erg mooi afgewerkt.



De liquids brengen makkelijk aan en zijn prachtig gepigmenteerd. Ze hebben een geweldige applicator waarmee je het product makkelijk kan aanbrengen. Ze drogen mat op en kunnen heel uitdrogend zijn voor de lippen. 

Als je last hebt van velletjes zullen deze ook benadrukt worden daardoor. Scrub vooraleer ze aan te brengen best je lippen om dit te voorkomen! De liquids blijven erg goed op hun plaats zitten.


Butt Naked/ Calabasas/ Family Jewels


Butt Naked

Een warme en zachte perzik/beige kleur.



Calabasas

Mooie berry kleur met een bruine hint in.



Family Jewels

Koele chocolade bruine kleur.


De producten van Jeffree Star zijn zowel via zijn site (je betaald veel douanekosten!) als via Themakeupspot.nl verkrijgbaar (officiële verdeler). De liquids kosten daar €20,95 per stuk en op zijn site maar 18$ per stuk, maar bij themakeupspot betaal je geen invoerrechten enzo meer, bij zijn site wel! Het veiligste is dus bij themakeupspot te bestellen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)