Inglot loves Amsterdam - Freedom system palette

Ik liet jullie een tijdje terug mijn zelf samengestelde palette van Inglot zien die ik kocht in het Inglot filiaal in Amsterdam. Daar kreeg ik tot mijn grote verbazing van het enorm vriendelijke personeel, die mij enorm goed hebben geholpen, deze prachtige Freedom System palette gratis cadeau.

Ook heeft deze palette een mooie LE voorzijde met aan de voorzijde de Amsterdamse huisjes afgebeeld met de tekst Inglot <3 Amsterdam. Heel erg leuk!

Ook al heb ik de palette niet zelf gekocht, toch wil ik deze jullie laten zien aangezien de kwaliteit hetzelfde is en de kleuren wel te koop zijn.



Net zoals de andere Freedom system palettes sluit ook deze magnetisch. De oogschaduws zullen dus niet zomaar los komen en beschadigd geraken.


De palette heeft 5 verschillende vakjes waar je je oogschaduws kan in stoppen. Er zijn verschillende groottes en maten verkrijgbaar qua palettes die je allemaal zelf kan kiezen en je kan ook nog eens je kleuren kiezen die je zelf in de palette wil stoppen. Aangezien dit een cadeau was, zaten de kleurtjes er bij mij al reeds in.


Wat wel 'vervelend' is aan deze palette is dat je de namen van de kleuren niet kan zien. Ook op de achterzijde van de pans staan de namen niet geprint, enkel de nummers van de kleuren. Ook zijn ze niet zo handig om te wisselen en ze er makkelijk uit te halen. Denk dus goed na waar je welke kleur wil stoppen! Leg ze altijd eerst even op tafel om te kijken wat je waar wilt en klik ze daarna vast in de palette!


Aangezien ik niet zo een fan ben van koele tinten ga ik deze kleurtjes gebruiken in combinatie met mijn andere palette. Zo kan ik ze mixen en toch tot een favoriete ooglook komen. Enkel koele tinten op mijn ogen is niet zo mijn ding. Toch heb ik hieronder een simpele ooglook met deze palette gemaakt om aan jullie te laten zien...






De oogschaduws zijn geweldig goed gepigmenteerd en ook de donkere matte tinten zijn geweldig mooi en goed van kwaliteit. Ook bij het aanbrengen blenden ze makkelijk in de huid en lopen ze ook mooi over in elkaar. Ik ben helemaal fan van deze oogschaduws.

Je kan kiezen tussen verschillende soorten palettes met verschillende hoeveelheden en je kan er ook voor kiezen om palettes met blush kleuren en zo samen te stellen en verschillende finishes. Je kan er heel wat mee! 
Je krijgt heel wat product in de pans en de kwaliteit is geweldig!
Een palletje met 5 kleuren zoals deze kost leeg €10. Per kleurtje die je aan de palette toevoegt betaal je ook nog eens 8 eur. In totaal zou deze palette dus een 50 eur kosten. Ik betaal dan ook liever wat meer dat ik mijn eigen custom palette heb en zeker weet dat ik ze zal gebruiken.
Op hun website vindt je alles terug!
xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)