Colourpop - Ultra Satin Lips & Ultra Matte Lip (Pink collection) - Chandelier/ Fresh Cut/ Lovemuffin

Ik kocht weer eens nieuwe lipproductjes van het merk Colourpop! Ik kocht namelijk 2 Ultra Satin lips en 1 ultra matte lip om aan mijn collectie toe te voegen. Deze producten hebben de namen Love Muffin, Chandelier en Fresh cut. Deze 3 kleurtjes behoren tot de limited edition pink collection van Colourpop 

Ook de verpakkingen van deze lipproducten zijn van karton en hebben een witte kleur met een zilveren/monochrome belettering.



De lipproducten zelf hebben een simpele maar mooie verpakking. De huls is doorzichtig zodat je de kleurtjes goed kan zien zitten. Verder hebben ze een mooie zilveren dop en een klein zilveren randje om de huls waar de dop sluit.


Zowel de matte als satin finishes brengen makkelijk aan en zitten ook goed op de lippen. Ze drogen je lippen niet uit en blijven een grote tijd goed op je lippen zitten. Wanneer je ze een tijdje draagt durven ze in het midden lichtjes afslijten maar voor de rest blijven ze goed zitten.

Wel een nadeel is als je ze wil bijwerken. Je zal het vorige product er eerst helemaal moeten afhalen vooraleer ze weer bij te tekenen anders ziet het er erg raar uit. Ook zitten de lippies muurvast éénmaal aangebracht, je zal dus goed moeten wrijven om ze af te krijgen, daarom gebruik je beter een remover op oliebasis. Ook kan het zijn dat je lippen na het verwijderen stains hebben, dit komt omdat de lippies ook een tint nalaten. Ook wanneer ik deze op mijn hand swatchte, bleef er na het afwrijven een kleurtje op mijn hand achter. Ben je daar geen fan van, dan skip je deze beter.

Swatches

Fresh Cut/ Love Muffin/ Chandelier


Fresh Cut

De kleur Fresh cut is een neutrale roze kleur met een matte finish.


Love Muffin


De kleur Love Muffin is een medium roze kleur met warme, gele ondertonen en een satin finish. 


Chandelier

Chandelier is een warme roze tint met een satin finish.


Ik kan deze lipproducten van 6$ per stuk zeker en vast aanraden. Het kan altijd zijn dat er één kleurtje tussenzit dat niet de goede textuur heeft of dekking, maar de meeste kleuren zijn prachtig en dat voor een laag prijsje! Let wel op de taxen wanneer je deze besteld, want die kunnen namelijk wel hoog liggen! Je plaatst bij dit merk beter groepsorders!

Ik ben heel tevreden over deze 3 kleurtjes! 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)