Colourpop - Pressed Powder Highlighters + bronzer

Colourpop lanceerde onlangs enkele Pressed powder highlighters, blushes en bronzers die je ofwel in een compact kan kopen of je kan ook kiezen om enkel de losse pans te kopen zoals ik deed. Kies je voor de optie mét doosje dan betaal je per doosje €1 extra.

Aangezien ik nog enkele lege palettes had liggen heb ik maar voor de losse pans gekozen. Deze kwamen in een lichtroze kartonnen hoesje met aan de voorzijde een opening zodat je de kleurtjes goed kan zien zitten.


Ik kocht 4 highlighters uit de collectie en 1 bronzer om te testen. In totaal zijn er 12 verschillende tinten highlighter verkrijgbaar en 7 verschillende bronzers. De highlighters die ik kocht zijn S'il vous play, Here kitty kitty, Angel food en Go honey. De bronzer die ik kocht is Private party.

De producten komen allemaal in een plastic bescherming zodat je pans niet snel kapot gaan en op hun plaats blijven zitten. Heel erg goed verpakt! Single pans zijn namelijk heel erg broos aangezien ze niet echt in een doosje zitten. Alle 5 kwamen ze heelhuids aan.


Dit zijn de kleurtjes die ik kocht. Ze passen heel makkelijk in een magnetische palette.



Ik heb de producten uitgezocht op basis voor een lichte huidskleur. Soms is het moeilijk om te zien of het productjes zijn voor jou aangezien de kleuren in het echt niet echt overeen komen met swatches op een foto. Met de bronzer heb ik een beetje moeten gokken of deze wel goed zou zijn. Aangezien ik een erg lichte huidskleur heb is het erg moeilijk om een mooie bronzer te vinden die niet oranje en te donker is.

S'il vous play, here kitty kitty, Angel food, go honey, private party

S'il vous play, here kitty kitty, Angel food, go honey, private party
Swatches

De bronzer was wel wat te warm voor mijn huid maar wanneer ik deze heel erg licht aanbracht was deze zeker nog draagbaar. Je moet er enkel op letten dat het er niet vlekkerig gaat uitzien. Bij de bronzer had ik geen fallout bij het aanbrengen en de kleur is heel goed gepigmenteerd, let op dat je dus niet teveel ineens aanbrengt.




Bij de highlighters was het een ander verhaal. De ene is poederachtig terwijl de andere het weer niet is. Het hangt echt af van de highlighter. Bij de kleur S'il vous play had ik veel fallout en was de highlighter erg poederig. Aangezien deze ook goed gepigmenteerd is en glittertjes bevat, moet je opletten dat je niet teveel ineens aanbrengt.

De kleur Here kitty kitty moest ik dan weer een aantal keren na elkaar aanbrengen omdat deze helemaal niet goed gepigmenteerd was. Deze had dan ook weer geen fallout.

S'il vous play

Hieronder zie je wat ik bedoel met teveel highlighter ineens aanbrengen...



Er zitten goede productjes tussen maar ze zijn niet allemaal gelijk. Het zal dus een beetje te zien zijn welke je koopt. Hebben ze veel fallout, zijn ze enorm gepigmenteerd. Hebben ze geen fallout zal je er echt moeten mee werken. Voor 8$ per stuk zijn ze wel het proberen waard.

Let op wanneer je bij Colourpop besteld! Boven de 22$ moet je douanekosten betalen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)