Colourpop - Lippie Stix (Parker & Weekender)

Ik heb weer 2 leuke lipproducten om jullie te laten zien van Colourpop! Deze keer kocht ik deze productjes niet zelf, maar heb ik deze gewonnen in een raffle samen met nog verschillende producten samen die jullie verspreidt op de site zullen zien verschijnen.


Vandaag begin ik met deze 2 lippie Stix met de namen Parker (matte) en Weekender (matte x). Deze komen in deze keer niet in de vertrouwde witte verpakking, maar in een mooie matzwarte kleur. Dit komt omdat beide kleurtjes verkrijgbaar waren in een speciale set. 
  
Verder hebben ze wel de gebruikelijke, gekleurde achterkant zodat je al van ver kan zien welke kleur je vast hebt. Ook zie je de kleur goed terug wanneer je de dop van de verpakking afhaalt. Ik vindt het er wel mooi uitzien. Van mij zouden ze die verpakking gerust zo mogen laten bij de vaste collectie.


De kleuren zijn heel erg romig en brengen heel erg fijn aan, zeker voor matte producten. Nu is er ook nog eens een verschil tussen de matte tint (Parker) en de matte x (Weekender).

De matte x tint heeft een nog mattere finish dan de gewone matte tint. Beiden zijn ze geweldig goed gepigmenteerd vanaf de eerste veeg en ook bevatten ze beiden een comfortabele formule met ingrediënten die goed zijn voor de huid zoals shea boter en vitamine E.

De kleur Parker is een mooie mauve tint met een koele ondertoon. Een heel erg mooie nude kleur die bij iedereen wel mooi zal staan. De kleur Weekender is dan weer weer een mooie appel rode kleur. Heel erg mooi.


Parker



Weekender


De kleur Parker staat nog steeds op hun site tussen de gewone collectie (met witte verpakking) en 5$ , maar de kleur Weekender was een LE denk ik, aangezien deze niet meer op de site staat, uiteraard kan je wel andere mooie kleurtjes met dezelfde finish scoren.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)