Benefit - Hoola Lite Bronzer

Iedereen kent wel de bekende Hoola bronzer van Benefit Cosmetics. De ietwat donkere variant heeft er nu een zusje bij met de naam Hoola Lite, een lichtere versie van de originele bronzer, speciaal voor de meiden met lichte huidjes! 

Ik was alvast erg blij toen ik hoorde dat er een lichtere variant op de markt kwam, want de originele Hoola bronzer was toch wat te donker voor mij persoonlijk.



De bronzer heeft net dezelfde verpakking als de originele versie, enkel de kleur aan de buitenzijde is lichter. Ook deze komt in het bekende kartonnen doosje met aan de binnenzijde een spiegeltje en een kwastje.


Het kwastje gebruik ik zelf niet, maar mocht je je eigen kwast vergeten zijn, is deze toch wel fijn als noodoplossing.




De bronzer heeft net als de originele een matte en zachte textuur. Je ziet ook meteen dat deze een stuk lichter is. Hij brengt makkelijk aan en blend ook makkelijk in de huid.

Het is een bronzer met een warme ondertoon en op de huid lijkt deze ook meer oranje dan in het doosje. Daarom moet ik er voor zorgen dat ik ook niet meteen teveel aanbreng met mijn lichte huidskleur.

Als je het product probeert op te nemen met een kwast kan je wel wat last hebben van lichte fallout, maar voor de rest is deze prima om mee te werken. Op het gezicht zelf merk je er niks van.



Ter vergelijking laat ik jullie ook het verschil zien met de originele versie...

Links: Hoola Lite/ Rechts: Hoola

Ik gebruikte de Hoola - bronzing en contouring brush om deze aan te brengen. Deze is lekker zacht en verdeeld/blend het product ook mooi.



Zoals je kan zien krijg je snel een oranje gloed op je gezicht wanneer je een lichte huidskleur hebt.



Maar éénmaal ik alle gezichtsmake-up aan heb zie je het amper terug...



Ik betaalde bij de Douglas in Nederland €34,34 voor dit product. Ietwat aan de duurdere kant, maar deze is echt heel fijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)