Anastasia Beverly Hills - Nicole Guerriero highlighter palette

Anastasia Beverly Hills bracht op een korte tijd heel wat Glow Kits op de markt waaronder deze Glow Kit samenwerking met make-up en You Tube guru Nicole Guerriero. Ik wist niet zeker of ik deze wel zou kopen omdat er ook een aantal donkere tinten in de palette zaten en of ik deze wel zou gebruiken aangezien ik een hele lichte huidskleur heb.

Na steeds meerdere reviews en swatches te zien verschijnen raakte ik toch geïnteresseerd en heb ik deze dan ook besteld.



De palette komt in een kartonnen sleeve en de palette zelf is ook uit stevig karton gemaakt. De palette komt in een handig formaat, is dun en weegt bijna niks. Heel erg handig om mee te nemen onderweg!

Verder heeft het palette een babyroze tint en staat de naam van Nicole op de voorzijde in een holografisch lettertype. Heel erg mooi en simpel. Het enige wat ik aan deze palette mis is een spiegel aan de binnenzijde.


De palette heeft in totaal 6 verschillende tinten die totaal uit elkaar liggen qua kleur wat erg fijn is. Meestal heb je palettes waarin 6 verschillende gouden tinten zitten, maar bij deze is de keuze erg gevarieerd.


De kleuren zijn één voor één enorm goed gepigmenteerd. Ze zijn zacht van textuur en je hoeft maar een heel klein beetje te gebruiken voor een enorme glans te krijgen. Ben je meer voor een subtiele glow, dan is deze palette zeker niks voor jou want glanzen zul je zeker en vast doen!

De producten brengen makkelijk aan, blenden mooi uit en zijn één voor één geweldig qua kleur. Ik heb even getwijfeld maar deze palette is zeker en vast een musthave voor meiden met een lichte huidskleur. Ook de gouden tinten zijn zeker bruikbaar!

Wat ik ook merkte is dat de producten geen enkele fallout hebben gegeven, zowel niet bij het opnemen met de kwast als bij het aanbrengen op het gezicht. Heel erg fijn!



Ik bracht de kleur Kitty Kat op mijn gezicht aan om jullie het prachtige resultaat te laten zien...



Deze highlighter palette wordt zeker en vast één van mijn favorieten! Ik kan deze ook aan iedereen aanbevelen! Als je deze nog kan bemachtigen wees snel, want deze zijn Limited Edition! Ik betaalde €47 voor deze palette. Je kan deze nog vinden bij de Franse Sephora online (geen douanekosten!).

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)