Max & More - Nude Lips Lipstick en Lipliner Setje

Wanneer ik onlangs bij de Action rondliep aan de make-up schappen zag ik dat ze een aantal nieuwe producten hebben uitgebracht waaronder dit setje lip producten. Dit heet de Max & More - Nude lips. Ook zijn er nog andere kleuren beschikbaar zoals red lips en dark red lips. Ik besloot het bij dit ene setje te houden aangezien ik toch nooit rood draag. Ik laat het vandaag aan jullie zien.


Het setje bestaat uit een lipstick en een lipliner die beiden dezelfde kleur hebben zodat je ze met elkaar kan gebruiken. Ik ben eerlijk, toen ik deze voor het eerst zag liggen dacht ik dat ze niet veel waard zouden zijn, maar ik moet zeggen dat ik best verrast ben over de kwaliteit.

De verpakking van deze producten is simpel, maar voor de prijs mag je zeker geen hoge verwachtingen hebben. De verpakking van deze producten is glanzend zwart met het logo in het wit.

De lipstick en de lipliner hebben beiden een doorzichtig dopje zodat je de kleur goed kan zien.


Laten we beginnen met de lipliner (kleur N005 Nude). Wanneer ik deze voor het eerst op mijn hand swatchte was ik aangenaam verrast. Ik had gedacht dat deze heel hard zou zijn en moeilijk aan te brengen, maar dit is niet zo. Glad als boter is hij ook niet, maar het brengt redelijk makkelijk aan. Voor mij is hij nog ietsje te droog, maar is wel goed gepigmenteerd.

Jammer dat hij ook zo klein is. Deze zal sneller op zijn dan de lipstick...


Let wel op dat je niet te hard drukt, want het de punt van de lipliner breekt snel af zoals je hieronder op de foto kan zien.

voor gebruik

na gebruik

De kleur is heel mooi, maar echt nude kan je deze niet noemen. Het is meer een mooie oudroze kleur. Wanneer ik aan een 'nude' kleur denk denk ik aan een huidskleur. Maar mooi is de kleur zeker.


Ook de lipstick heeft dezelfde kleur zoals ik al eerder zei, daarom zitten ze samen in dit setje.



De lipstick zelf is jammer genoeg niet zo gepigmenteerd en doet mij eerder denken aan een getinte lippenbalsem. Hij brengt wel makkelijk aan en is zacht van textuur. Ook voelt hij erg prettig aan op de lippen.


Ik bracht beide producten voor jullie samen aan. Hieronder vindt je het resultaat.


Met enkel de lipliner ziet het er een beetje raar uit, maar wanneer je het product er overheen aanbrengt geeft het wel een mooi resultaat.


Ik ben al bij al best tevreden over deze budget productjes! Je kan deze setjes scoren bij de Action voor maar €0,79 per setje! Bekijk deze zeker even wanneer je bij Action langsgaat! Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Oehh..mooi setje, de Lipliner ziet er goed uit en de lipstick ook en dat voor een klein prijsje :)
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)