Max Factor - Crème Puff Blush - 15 Seductive Pink

Ik kocht eerder al een Max Factor - Crème Puff Blush in de kleur 05 Lovely Pink waar ik heel erg blij mee ben. Deze review daarvan vindt je hier. Ik heb de 3 andere Crème Puff Blushes ook nog op mijn verlanglijstje staan, maar ze zijn wat aan de prijzige kant. Daarom koop ik af en toe eens een duur product zodat de prijs niet zo opvalt...

Deze keer kocht ik de kleur 15 Seductive Pink, een erg mooi en donkerder van kleur dan 05 Lovely Pink. 

De doosjes hebben een chique uitstraling met die zwarte verpakking en gouden randje op het doorzichtige dekseltje bovenop. De doosjes zijn heel erg stevig en compact zodat je ze makkelijk overal mee naartoe kan nemen.


Het enige vervelende zijn de beveiligingsstickers die ze op de doosjes kleven. Ze zijn wel handig qua beveiliging, zodat je ziet of het product nog niet is open geweest en natuurlijk zodat ze niet kunnen gestolen worden, maar gebruik dan een sticker dat niet blijft kleven.

Disolvent kan ik jammer genoeg niet gebruiken want dat maakt je plastic verpakking kapot... Als iemand tips heeft, laat het maar weten in de comments! Hopelijk gebruiken ze in de toekomst een betere oplossing!


De blushes zijn gebakken blushes (baked blushes), dit wil zeggen dat ze een betere pigmentatie hebben dan gewone kleurtjes. Door het 'bakken' hebben de blushes een mooi 'marble' effect of 'aders'.


15 Seductive Pink is een blush kleur die iedereen goed zal staan. Een mooie oudroze kleur met een lichte ondertoon. Een erg mooie mix van koel en warm.

De kleur geeft een mooie natuurlijke glow op je wangen en laat je gezicht er meteen gezond uitzien.


Deze blushes zijn geweldig goed gepigmenteerd, brengen makkelijk aan zonder fallout en blenden ook makkelijk in de huid. Wanneer je deze blushes draagt krijg je die mooie glans op je gezicht waardoor je eigenlijk niet veel highlighter meer nodig hebt.




Ik ga zeker en vast in de toekomst de andere 2 kleurtjes nog halen. Ik ben alvast erg tevreden met de kleurtjes die ik nu heb! Deze blushes zijn te koop bij Kruidvat voor €12,99 per stuk. Ze zijn wat aan de duurdere kant, maar ze zijn het meer dan waard! Bekijk ze zeker even wanneer je voorbij het schap passeert!

xx Kimberley

Reacties

Vanessa zei…
Deze blush staat al een tijdje op mijn wishlist, hij is zo mooi. Ik vind hem alleen een beetje duur dus ik wacht op een leuke actie :-) X
Unknown zei…
Oehh..wat een prachtige Blush!
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)