H&M - Eye Colour Palettes - Aubergine Dream & Smoky Nudes (Nieuwe Beautylijn)

Ik maakte al eerder een blogpost over 2 van deze oogschaduwpalletjes van de nieuwe beautylijn van H&M. Deze vindt je hier. Deze palettes heten de Eye colour palettes en deze keer kocht ik opnieuw 2 palettes die ik vandaag aan jullie laat zien. 

De palettes van vandaag hebben de namen Aubergine Dream en Smoky Nudes

Zoals de andere palettes hebben ook deze de kartonnen verpakking zoals jullie al eerder zagen in het vorige artikel. Wil je de volledige beschrijving nog eens nalezen, dan kan je op de link hierboven klikken, en ga je automatisch naar het vorige artikel.


De palettes zelf hebben dezelfde zwart/witte verpakking die heel erg mooi glanst, maar snel vol zal staan met krassen. Bovenop staat het H&M logo in het goud. Heel erg chique en luxueuze uitstraling.


Laten we beginnen bij de palette Aubergine Dream. Een leuke palette met diverse paarstinten.


Elke palette heeft een groot spiegeltje. Er zitten geen kwastjes in deze palletjes, wat niet erg is, want ik gebruik deze toch nooit. Ik heb liever een grote spiegel.

Beide palletjes bevatten elk 9 verschillende oogschaduwkleuren. Elke palette heeft zijn eigen specifieke kleuren. De Aubergine Dream palette heeft dus paarse tinten, andere hebben dan weer bruintinten, enz... Heel erg handig, zo kan je een palette zoeken die bij jouw oogkleur past.


De palette Aubergine Dream heeft 4 matte oogschaduwkleuren, 2 shimmer kleuren en de overige kleuren hebben een lichte glans erin. Alle kleurtjes hebben een goede pigmentatie. De matte kleuren iets minder dan de donkerdere kleuren, maar ze hebben alsnog een goede pigmentatie.

De donkere kleurtjes hebben meer pigmentatie en zijn allemaal prachtig van kleur. Wat mij opvalt is dat de grote hoeveelheid van deze kleuren fallout heeft, vooral de matte kleuren. Tik dus goed je kwast af vooraleer ze op je ogen aan te brengen.


De kleurtjes hebben verder geen namen, dus ik kan ze jullie ook niet geven. Wel heb ik hieronder swatches gemaakt per rij.

Rij 1


Rij 2


Rij 3


De tweede palette heeft de naam Smoky Nudes en deze heeft geen paarse tinten, maar wel allerlei bruintinten, mijn favoriet!


Ook deze palette heeft 9 kleurtjes in totaal en een grote, handige spiegel.


In dit palletje zitten er ook 4 matte kleuren, 1 shimmer kleur en de overige kleuren hebben een mooie glans. Elk palletje heeft dus een mooie variatie van kleuren en texturen. En ze zijn handig om overal mee naar toe te nemen.

Het enige nadeel aan deze palletjes is dat ze fallout hebben. Ook bij dit palletje vindt je hieronder de swatches per rij.


Rij 1

Rij 2


Rij 3


De palletjes zijn een leuke productjes, maar zijn veel te duur voor wat ze maar zijn. Ze werken wel, maar hebben redelijk wat fallout en zo geweldig is de pigmentatie nu ook weer niet. Voor €12,99 per stuk heb ik wel wat hogere verwachtingen! Zeker als je weet dat je voor €9,99 een geweldig gepigmenteerde palette van Sleek kan kopen!

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Jammer dat ze veel fall-out hebben. Ik heb enkele van de mono's en die zijn wel goed vind ik.
Ja! ik heb dit ook gemerkt! Heb ook enkele mono's en idd die pigmentatie is veel beter en ze hebben geen fallout! :)
Unknown zei…
Hmm ik vind ze tegenvallen en inderdaad te duur had betere kwaliteit verwacht voor de prijs :) fijne review!
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)