Deauty Box - Januari 2016

Ik kreeg de Deauty box van januari binnen en laat vandaag de inhoud daarvan aan jullie zien.


Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/
Benieuwd wat er deze maand in de box zit? Kijk dan gerust verder...

Zoals altijd ligt er bovenaan een folder met de uitleg en prijzen van de producten.

Laten we snel beginnen...


Wanneer ik de box open maakte viel het mij meteen op dat er deze maand maar 4 producten in de box zaten. Wel wat grotere tubes deze maand dan al die kleine testers.

Er zitten tegenwoordig veel dezelfde merken in de box en dat vindt ik wel wat aan de mindere kant. Leuk om eens wat producten te testen, maar zorg er dan ook voor dat er afwisseling in de merken ook zit. Ook steken ze weinig make-up producten in de boxen, wat ook jammer is. En zit er dan eens een make-up product in, dan is het ook opnieuw het zelfde merk als MeMeMe.

Maar goed, genoeg gezeurd. Laten we eens kijken wat er deze maand in de box zit. Op foto's heb ik niks getest om te tonen hoe het product eruit zien want ik heb nog een heleboel producten liggen en ik wil niet dat ze sneller kapot gaan.


Eerst en vooral zie ik deze Il-luminate cream van het merk Unani. Een merk dat in vorige boxen al aan bod is gekomen. Dit product is een dagcrème en is geschikt voor alle huidtypes en maakt de huid strakker en elastischer.

Deze crème verbetert de kleur en algemene 'look' van je huid. Dankzij de natuurlijke anti-oxidanten en zijn actief hydraterende samenstelling zal je huid opnieuw stralen.

Gebruik deze dagcrème het beste op een gereinigde huid en indien mogelijk na een tonic.

Dit product bevat 50ml en is een fullsize product. Aanbevolen prijs: €29! Wel duur voor een dagcrème! Ik ben benieuwd...


Volgend product is er nog één van het merk Unani (Dit bedoel ik dus met meer variatie!) en dit is een nachtcrème. Deze heet de Absolute Care nachtcrème.

Deze nachtcrème helpt je huid om zich 's nachts te herstellen om de volgende dag op te staan met een gezonde en frisse huid. Dit product verhoogt gevoelig de bescherming van de huid en vermindert mogelijk vochtverlies.

Breng deze crème aan op je gezicht en hals op een gereinigde huid. Gebruik hem elke avond voor het slapen!

Dit product bevat ook 50ml en is een fullsize product. Deze heeft een bevolen aankoopprijs van €9! Een groot verschil met de prijs van de dagcrème.


Ook zit er deze keer toch een nieuw merk in de box, maar het is alweer een handcrème. Deze heet de Super moisturising hand cream van het merk Balance Me.

Deze rijke handcrème heeft een unieke mengeling van extracten die de huid revitaliseren. Heb je droge handen of krijgen ze veel te verduren? Deze crème maakt ze weer glad en zacht! Hij beschermt en verzacht je handen zelfs als ze extreem droog of gekloofd zijn en ze zijn de ganse dag gehydrateerd zelfs na verschillende wasbeurten!

Deze tube bevat 30ml. Een fullsize product bevat 50 ml (€13,40)


Het laatste product is er ook een van het merk Balance me. Deze keer geen handcrème, maar een radiance face mask. Dit gezichtsmasker verwijdert in 5 min onzuiverheden, verlicht een doffe teint en geeft een lichte scrub! Je kan deze wekelijks gebruiken of voor speciale gelegenheden.

Hoe gebruiken? Plaats het masker op een gereinigde huid, masseer het voorzichtig met kleine cirkelende bewegingen en laat 5 min inwerken. Spoel grondig af met lauw water! en klaar! Ik ben alvast benieuwd!

Dit product bevat 30ml. Een fullsize product bevat 75ml en heeft een aanbevolen verkoopprijs van €24,10!

Zo! Dit waren alle producten uit de box deze maand. Deauty is deze maand wat inspiratieloos geweest... De laatste tijd veel dezelfde merken en producten in de boxen. Ik heb al oneindig veel dagcrèmes, handcrèmes, enz... terug gevonden in deze boxen. Er bestaan zoveel andere producten! En steeds maar dezelfde merken ook zoals MeMeMe, Unani, ... Het is leuk om eens een handcrème te krijgen, begrijp mij niet verkeerd, maar te veel is teveel!

Mijn abonnement van 3 maand is nu weer afgelopen en ik twijfel of ik voorlopig een nieuw abonnement neem. Voor die €50 koop ik liever mooie make-up producten. We shall see...

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat jammer zeg, meerdere producten van hetzelfde merk! Ik snap wel dat je liever meer variatie ziet. Ik kan je Styletone aanbevelen, veel variatie :)
Unknown zei…
Ik ben ook niet al tevreden over de inhoud, inderdaad telkens de zelfde merken en een hele tijd dagcrémes en handcrémes, er mag toch net wat meer make-up inzitten vind ik en het liefst van andere merken dan telkens MeMeMe :)
X
Leuke tip! Dank je wel :) ik bekijk het even! X
Ja idd! Mss dat ik eens een andere box ga proberen. Die bluxbox ziet er ook leuk ui! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)