MiXiu - Modified Dual Shimmer Blush - Kleur 02 - Samenwerking met Bornprettystore

Vandaag laat ik jullie het derde en laatste product zien dat ik van de webshop Bornprettystore mocht uitkiezen om te reviewen. Aangezien ik een echte blush fanaat ben, koos ik dan ook voor een leuke blush. Toen ik deze blush van het merk MiXiu zag op hun webshop was ik meteen verliefd.

Deze blush heet de MiXiu - Modified Dual Shimmer Blush in de kleur 02. Laten we het product even van naderbij bekijken. 

Het doosje is blauw/paars van kleur met de naam van het merk op de bovenkant.


Aan de zijkant van het doosje staat een leuke print.



Aan de bovenzijde van het doosje vindt je de kleur van het product.


Wanneer ik de blush uit de kartonnen verpakking haal, komt dit mooie blauwe doosje tevoorschijn. De verpakking is glanzend en heeft de naam ook nog eens bovenop de verpakking. Deze verpakkingen zijn steeds prachtig, maar worden zo snel vuil door vingerafdrukken. Gelukkig doet dit er niet veel toe en is het de inhoud dat telt.


Over de inhoud gesproken... Is deze blush niet prachtig? Het doosje heeft aan de binnenkant een grote handige spiegel. Onder de blush zit er ook een verborgen luikje met daarin een klein blush kwastje. Leuk dat het erbij zit en wanneer je niks anders bij je hebt, maar ik gebruik liever mijn eigen kwasten.


De blush zelf bestaat uit twee kleuren. Een donker roze kleur in de kern en een lichtroze kleur daarbuiten. Het printje zelf is ook erg mooi.



Om jullie een idee te geven van beide kleurtjes heb ik ze elk afzonderlijk ook even voor jullie op de foto gezet. Links zie de kernkleur en recht de lichtroze buitenste kleur. Beiden erg mooi!

Ik moet zeggen dat ik bij deze blush enige vorm van fallout had verwacht, maar ik heb niet eens een kruimeltje gevonden! Geen enkele fallout te bespeuren! En dit van een goedkope blush.

Op de verpakking van de blush staat er dat dit een shimmer blush is maar raar genoeg valt er geen shimmer te bespeuren. Voor mij is dit echt een matte blush. En dan nog hebben we geen fallout, want bij de meeste matte producten is er heel veel fallout te zien. Ik ben onder de indruk!


Wanneer ik de kleurtjes samen meng krijg je deze prachtige roze kleur. Het product is geweldig goed gepigmenteerd, zeker voor een matte kleur. Let wel op dat je niet teveel product ineens aanbrengt. Anders zou het weleens te fel kunnen zijn. In laagjes aanbrengen is dus een must!


Ik breng deze blush aan met mijn favoriete blushkwast. Toevallig is dit er ook eentje die ik mocht reviewen van Bornprettystore. Deze blogpost vindt je hier.


Zo ziet het product eruit wanneer ik het op mijn wang heb aangebracht. Een mooie kleur die bij iedereen staat, ook bij de lichte huidskleur!


Deze blush zijn hier te vinden. De productjes zijn heel erg budget proof! Neem zeker even een kijkje! Je vindt zeker en vast heel wat leuke producten voor op je verlanglijstje! Deze blush lag in de prijsklasse van $4.

Ik heb ook nog een leuke korting voor jullie! Gebruik de code KBYH10 en krijg 10% korting en gratis verzending bij je bestelling!

Thanks to Bornprettystore for sending me these products!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)