Leuke webshops voor gadgets, accessoires, juweeltjes en nog veel meer! #3

Ik heb weer een aantal leuke webshops voor jullie gevonden! Natuurlijk toon ik ook enkele van mijn favoriete producten uit elke webshop! Wanneer jullie ook leuke webshops hebben, laat ze dan even na in de comments! Ik vind het altijd leuk om nieuwe te ontdekken! Let's Go!

Compartes.com

Ben je een grote chocoladefan en wil je eens iets speciaals proeven. Of ben je zelf niet zo gek op chocolade maar wil je het iemand cadeau doen? Dan heb ik hét online paradijs gevonden! Hier vindt je chocolade in allerlei leuke verpakkingen. Zelf de chocolade is geweldig mooi om naar te kijken én ook deze is kleurrijk versiert! Echt een aanrader!

Hieronder enkele van mijn favorieten...

Citrus Dark Chocolate Zuma Bar Compartes X KW - $12,95


Compartes X Kelly Wearstler Hue Bar - $12,95

California Love Salted Pretzel Dark Bar - $9,95

Colourfulrebel.com

Hou je van stoere kleding maar met toch een girly touch? Dan is deze webshop zeker iets voor jou! Je vind er allerlei leuke kledij en accessoires. Wat een toffe webshop!

Hieronder enkele persoonlijke favorieten...

Boef - Rockstar Black - €64,95

XXX Tee - Black - €34,95

Boef Beanie - Burgundy - €24,95

Coolgift.com

Van de kledij gaan we naar deze leuke webshop met allerlei spulletjes die je cadeau kan doen aan jezelf of iemand anders. Zulke webshops zijn zo verslavend!

Hier enkele favorieten...

Scratch World Map - €24,95

Eenhoorn lamp - €16,95


High Stylers Markeerstift - €10,95



Thebeautybakery.nl

De laatste webshop van vandaag is deze van The Beauty Bakery. Wees welkom in de hemel! Hier vindt je de leukste en mooiste badspulletjes van de hele wereld!

Mijn favorieten...

Lollipop Soap - €4,95


Whipped Body Butter - €5,95


Fresh Fruit Bar - €4,95



Dit waren alweer enkele leuke webshops voor jullie! Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Vanessa zei…
Coolgift is een superleuke webshop! The Beauty Bakery lijkt mij ook heel fijn, maar helaas houden de verzendkosten (naar België) me een beetje tegen. X
Ja idd! Die verzendkosten naar België zijn wat te hoog :( Misschien als je een grote bestelling plaatst het dan wel wat voordeliger uitkomt. xx Kimberley

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)