Freedom - Pro Glow Blushes Purr & Pink Cat

Vandaag heb ik weer eens 2 blushes om aan jullie te laten zien. Deze zijn van het merk Freedom en heten de Pro Glow Blushes. Ik kocht ze in de kleurtjes Purr en Pink Cat. Een neutrale blush en een fellere blush! Laten we ze eens van dichterbij bekijken...

Aan de verpakking zelf is er niet veel speciaals te zien, want deze zijn simpel zwart met een doorzichtig deksel en het logo in witte letters als opschrift. De blush zelf is dan weer een ander verhaal! Gelukkig hebben de ontwerpers het dekseltje doorzichtig gelaten, want wat zijn deze blushes leuk! Ze hebben allebei een leuk luipaard printje! 


Wanneer ik de blushes met mijn vinger swatchte, was ik aangenaam verrast door de pigmentatie. De textuur van deze blushes is heel erg zacht en ik kreeg geen fallout wanneer ik de blushes met mijn vinger swatchte, maar wanneer ik de blush met een kwast wou opnemen kreeg ik meteen een enorme fallout zoals je hieronder op de foto kan zien...



Ik had niet te hard gedrukt in de blush en had een zachte kwast gebruikt, maar het mocht niet baten. Jammer! Soms is de textuur van de blush te zacht en kan dit gebeuren! Maar het neemt niet weg dat de pigmentatie goed is!

Purr





 Op foto valt de kleur niet heel erg op bij deze blush, maar in het echt zie je een mooie, natuurlijke glans op je wangen.


Pink Cat





Zoals je kan zien heeft deze blush al wat meer pigmentatie!


Het zijn beiden erg mooie blushes met een goede pigmentatie en glans. Hou je niet van glanzende blushes, dan sla je deze beter over. Ook de fallout bij het gebruik met een kwast zal je erbij moeten nemen! Let dus op voor je kledij en make-up tijdens het aanbrengen en tik je kwast goed af! Voor de rest zijn dit prima budget blushes!

Je kan ze vinden via de webshop Boozyshop. De productjes kosten €3,99 per stuk, een erg schappelijke prijs dus! Je vindt ze hier en hier! Er zijn ook nog andere kleurtjes beschikbaar én een mooie highlighter! Bekijk ze zeker even. 

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wauw beide prachtige Blushes ❤️
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)