Deauty Box - December 2015

Ik kreeg alweer de Deauty box van December binnen en laat deze terug aan jullie zien.



Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/
Benieuwd wat er deze maand in de box zit? Kijk dan gerust verder...

Zoals altijd ligt er bovenaan een folder met de uitleg en prijzen van de producten.

Laten we snel beginnen...

Zoals altijd ligt er bovenop de productjes altijd een folder met de uitleg en prijzen van alle producten die in de box zitten deze maand. Jammer genoeg hebben ze mij deze maand de Franse versie opgestuurd ipv de Nederlandse versie.


Ook zit er een flyer in met een kortingscode voor Faby Nagellakjes! Een kleine hint alvast van een product in de box.


Ook kreeg ik een staaltje parfum extra in de box. Een lekker geurtje deze!


Eén van de grootste producten die in de box zit is deze Cattier Paris - Nectar éternel Anti-rimpel verzorging met argan en zeevenkel.


Dit product helpt huidveroudering te voorkomen door de regeneratie van de opperhuid. De huid wordt verstevigd en intensief gehydrateerd door de biologische arganolie die rijk is aan vitamine E.

De combinatie van zeevenkel en beukenbloesem extract zorgt voor een effectief anti-age product, dat diepe rimpels in de opperhuid doeltreffend vermindert. De combinatie van biologische zonnebloem - en kokosvet olie en biologisch rozenwater, geven de huid de benodigde hydratatie.

Kraaienpootjes en rimpels in het gezicht vervagen en de huid is gerevitaliseerd en heeft een stralende teint.


Breng deze 's morgens en 's avonds zachtjes aan met de vingertoppen en masseer in in het gezicht, de hals en decolleté. Besteed hierbij extra aandacht aan de voorhoofdrimpels, kraaienpootjes en de hals.

De flacon heeft een handige en hygiënische pompflacon. Ik weet niet of ik dit product zal gebruiken of niet. Jullie zullen deze alvast tegenkomen tussen mijn opgemaakt producten als ik besluit deze te gebruiken.


Dit product is een fullsize product (50ml) en kost €24,99 in de winkel.

Het tweede product heeft ook een grote verpakking. Dit is een Garnier Ultra Doux Bodybutter voor de extra droge huid. Deze ruikt heerlijk naar honing! De 3 hoofdingrediënten in dit product zijn Royal jelly, beschermende propolis en voedende honing! Heel erg lekker!


Fijn dat de verpakking een folie heeft zodat je kan zien dat deze nog niet gebruikt is geweest! Het product is heel erg dik als boter en heeft een jelly achtige textuur die je huid intens hersteld, voedt en kalmeert. Hij is niet vettig en niet plakkerig wanneer aangebracht op je huid.

Dit product is dermatologisch getest. Niet op het gezicht aanbrengen staat er op de verpakking!


Deze body butter is fullsize (200ml) en kost in de winkel €4,99.

Ook deze keer zit er een repeat in de box. Er zit opnieuw een kleine versie van een Batiste - droogshampoo in de box. Deze keer is het wel in een andere geur. Deze is de Clean & classic original. Ruikt heel erg fris en lekker. Leuk dat deze erin zit, deze versie had ik nog niet eerder geprobeerd. Lekker handig voor in mijn handtas!


Dit product is een travel size (50ml) en kost €2,49. Een grote fullsize fles (200ml) kost €4,49 per stuk.

Ook zit er nog eens een make-up product in de box. Opnieuw van het merk MeMeMe. Jammer dat Deauty enkel de merken van MeMeMe en T. Le Clercq in de box steken. Mensen willen graag wat variatie en MeMeMe is echt geen favoriet merk van mij.


Deze keer zit er een Eye Line eye pencil in Coal in de box. Nu moet ik zeggen dat ik van vorige producten van dit merk niet zo tevreden was, maar dit potlood heeft best wel wat pigmentatie en brengt vlotjes aan. De meeste eye liners zijn zo droog en brengen niet goed aan. Deze doet prima zijn werk.



Deze eyeliner is fullsize en kost €6,90.

Als laatste zit er ook nog een nagellakje van het merk Faby in de box. Ik heb nog nooit dit merk gebruikt en moet zeggen dat ik best onder de indruk ben.


Het lakje heeft de kleur Sensual touch, een vrij lichtroze/nude kleur. Meestal heb je bij deze kleurtjes bijna totaal geen dekking en zie je je nagel er doorheen schijnen. Bij deze is dit echter niet het geval. Het lakje dekt ongelofelijk goed en brengt makkelijk aan met het brede kwastje! Ze zijn ook dierproefvriendelijk!



Een erg leuk merk om te ontdekken. Er zijn bijna meer dan 200 kleurtjes beschikbaar. Je kan deze vinden op Fabyboutique.be

Gebruik tot 30-06-2016 de code DEAUTY en ontvang 20% korting op je bestelling!

Dit lakje is travel size (5ml), de fullsize (15ml) lakjes in de shop kosten €13.

Dit waren alle productjes! Een leuk assortiment productjes, van mij mocht die anti-rimpel crème eruit zijn gebleven. Ik had de box deze maand eerlijk gezegd wat feestelijker verwacht. Voor december te zijn vind ik de box nogal gewoontjes. Wat vinden jullie?

xx Kimberley




Reacties

Unknown zei…
Ik vind de inhoud erg leuk, alleen jammer dat het inderdaad altijd Mememe! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)