Catrice - 'Alluring Reds' Haul + review

Vandaag opnieuw een haul + review van een aantal producten van de nieuwe LE collectie 'Alluring Reds' van Catrice die momenteel in de schappen bij Kruidvat ligt. Ik draag bijna nooit rode lipstick omdat ik een te bleke huid heb en het er heel erg fel uitziet bij mij. Daardoor voel ik mij niet zo op mijn gemak en lijkt het of iedereen mij loopt aan te staren wanneer ik een rode kleur draag. Heeft dit nog iemand? :) 

Maar goed, laten we even kijken naar de producten die ik heb gekocht uit deze collectie. Zoals jullie al kunnen zien aan de titel 'Alluring Reds' hebben alle producten een rode tint. Dus voor wie niet van rood houdt, dan is deze collectie niet iets voor jou! 

Laten we beginnen met de 2 matte lip kleuren die ik kocht. In totaal zijn er 3 kleurtjes beschikbaar, maar de laatste was helaas uitverkocht. Deze productjes heten de Matt Lip Colours en hebben de namen C01 M-attraction en C02 Striking M-attitude.  De verpakking is mat grijs met de naam van de collectie in het glanzend grijs. Mooi maar niks speciaals.


Deze lipproductjes hebben een matte finish zoals hun naam al doet vermoeden. Ze zijn geweldig goed gepigmenteerd en hebben een geweldige dekking. Voor een matt product is de textuur redelijk zacht en brengt heel erg makkelijk aan.

Ook de vorm van deze lippies is heel erg handig. Door de schuin afgesneden kant kan je het product makkelijker in de hoekjes aanbrengen.

Deze productjes kosten €4,99 per stuk.

C01 M-attraction




C02 Striking M-attitude 




Ook zat er nog een ander lipproduct in deze collectie. Geen lipstick maar een lippenbalsem. Deze heet de Lip Colour & Care en heeft de naam C01 Smooth Operator. Van dit product is er maar één beschikbaar in de collectie.

Deze lippenbalsem heeft een glanzende finish en geeft een subtiel kleurtje op je lippen. Dit product is ideaal voor de gevoelige huid want hij laat je lippen zacht en soepel aanvoelen. Perfect voor onderweg in je handtas.

Deze lippenbalsem kost €3,99.


C01 Smooth Operator 





Als laatste kocht ik ook nog één van de drie nagellak setjes uit deze collectie. Ik koos voor het setje C03 Pleasure of Temptation, een setje met een donkerrode nagellak kleur. De andere setjes hadden een felrode kleur en die draag ik bijna niet.

Elk setje bestaat uit een zilverkleurige basecoat en een rode nagellak. Je kan ze ofwel alleen aanbrengen ofwel samen gebruiken. Wanneer je ze samen gebruikt krijg je een leuk effect. De basecoat krijgt een bijzondere porseleinen glans, terwijl de rode lak eroverheen een metallic hoogglans effect heeft.

Op de foto's zie je dat er één nagel met glitters is gelakt. Dit komt omdat ik deze had aangebracht de dag ervoor en er totaal niet meer afkreeg. Ik heb het voor de foto er dan maar laten opzitten! Deze hoort dus niet bij deze collectie!










Deze setjes nagellak kosten €4,99 per setje.

Dit waren alle productjes! Wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)