Nog meer Bourjois - La Laque Nagellakjes

Ik maakte al eerder een blogpost over 2 van de nieuwe Bourjois - La laque nagellakjes. Deze blogpost kan je hier terugvinden. Ik heb nog steeds gemengde gevoelens bij deze productjes en ik leg jullie straks uit waarom.

De collectie bestaat uit 12 verschillende kleurtjes en zijn stuk voor stuk prachtig qua kleur. Nu was er onlangs een actie bij Kruidvat waardoor je 20% korting kreeg als je 2 lakjes kocht uit deze collectie. Ik liet mijn oog vallen op 2 mooie kleurtjes die op mijn verlanglijstje stonden en dat zijn deze kleurtjes: 10 Beach violet en 12 Ni vernis bleu.


Zoals je al bij de andere lakjes al kon zien hebben de flesjes uit deze collectie een driehoekige vorm. Het eens iets anders dan die saaie ronde flesjes altijd. Voor de rest zijn de flesjes lekker simpel. Wat ik wel erg handig vind is dat de dopjes van de flesjes dezelfde kleur hebben als de nagellak. Zo vind ik deze sneller terug in mijn nagellak lade waarbij mijn flesjes allemaal rechtop staan.


Waarom ik gemengde gevoelens heb over deze lakjes is erg simpel uit te leggen. De textuur van deze lakjes is veel te vloeibaar en daardoor loopt de lak direct naar de zijkanten van je nagels en hoopt het zich op. De lak is veel te waterachtig, maar wanneer je ze op een bepaalde manier aanbrengt is dit goed te doen.

Bij deze lakjes moet je heel goed de kwast afstrijken! Neem weinig op je kwastje en breng ze met dunne laagjes per keer aan. De pigmentatie van deze lakjes is geweldig en ze dekken goed, dus dat is dan alweer wel een pluspunt.

Het kwastje is erg fijn om mee te werken maar mocht toch ietsje breder geweest zijn zodat je een groter oppervlak per keer kon lakken. Voor de rest zijn dit erg fijne en mooie lakjes.

12 Ni Vernis Bleu






10 Beach Violet





Deze lakjes kosten €9,99 per stuk en zijn zeker de moeite waard om even naar te kijken! Je kan deze vinden bij je Kruidvat in de buurt.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)