Catrice - LE "FALLosophy" - lipsticks

Ik liep vorige week de Kruidvat binnen en zag daar de LE collectie "FALLosophy" van Catrice in de schappen liggen. Het enige wat mij aansprak was ofwel al geswatched in de winkel en daar hou ik niet van als andere mensen het al op zichzelf hebben getest (kwestie van foto's en hygiëne) ofwel waren de productjes uitverkocht. Het enige wat mij aansprak en nog niet uitverkocht was, waren deze 2 lipsticks uit de collectie.


De kleurtjes die ik kocht zijn C01 Fabulous Fox-ia en C03 Little Red riding hood.
De afbeeldingen op de verpakking is erg mooi. De huls heeft een zwarte, blinkende kleur en daarop staan er blaadjes in gegraveerd. Pretty!



C01 Fabulous Fox-ia

Deze kleur ziet er erg donker uit in de huls, maar wanneer je hem aanbrengt, wordt deze toch nog lichter van kleur. Een mooie paars/fuchsia kleur.




C03 Little Red riding hood

De tweede kleur heeft meer die bruin/rode kleur. Erg mooi voor deze herfst.




De kleurtjes zijn beide erg mooie en goed gepigmenteerd en héél erg romig. Een beetje te naar mijn mening, want wanneer ik ze aanbracht vond ik ze heel erg snel buiten de lijntjes lopen, wat je ook goed op de foto's kan zien. Let dus goed op want deze gaan zeker snel vlekken en op je tanden zitten.

Het beste gebruik je een lipliner bij deze lipsticks! Wanneer je iets zal eten of drinken zal de kleur zeker en vast ook snel vlekken en vervagen. Deze draag je dus best niet met de verwachting dat ze de hele dag zullen blijven zitten.

Deze lipsticks kosten €4,59 per stuk. Voor de pigmentatie zijn ze prima, maar ze zijn gewon te romig. Anders waren ze perfect geweest!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)