Catrice - Illuminating Blushes

Vandaag ben ik er weer met een blogpost over één van mijn favoriete producten, namelijk blushes. Vandaag heb ik er 2 om aan jullie te laten zien! Dit zijn de Catrice - Illuminating blushes in de kleuren 010 I am nuts about you en 020 Coral me baby. Beiden heel erg mooie producten. 


Er zijn in totaal 6 verschillende kleuren beschikbaar. Dus kijk zeker even in de schappen wanneer je nog eens bij Kruidvat langsgaat.

De blushes komen in een simpele, plastic verpakking en hebben een leuk patroontje. Voor een plastic verpakking zijn deze nog redelijk stevig!

Elke blush bestaat uit een mix van 2 verschillende kleuren. Alle blushes hebben een subtiele glans en een licht parelmoer effect voor een mooi accent op de jukbeenderen en een mooie natuurlijke glow. Wanneer je deze blushes gebruikt heb je geen highlighter meer nodig eroverheen! De blushes bevatten ook kleine gouden glittertjes die je in de producten goed ziet zitten, maar eenmaal op de huid aangebracht is er niet meer zoveel van te merken.


De pigmentatie van deze blushes is geweldig mooi! Wanneer je ze gebruikt heb je geen fallout en je hebt er maar heel weinig van nodig om resultaat te zien. Wil je wat meer kleur, dan is deze makkelijk op te bouwen door verschillende laagjes over elkaar aan te brengen.

Hieronder zie je de swatches van beide blushes. Op de foto's draag ik geen make-up behalve de blush, zodat je goed de kleur kan zien!

020 Coral me baby





010 I am nuts about you






Deze blushes zijn echte budgettoppers! Voor maar €3,99 per stuk heb je al snel weer een prachtexemplaar in je collectie! Ga ze zeker even gaan bekijken bij Kruidvat!

xx Kimberley





Reacties

Unknown zei…
Prachtige blushes :)
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)