Bourjois - Aqua Blush 12 Hr Hold

Ik zag deze nieuwe blush in de schappen van Bourjois bij Kruidvat. Dit is de Bourjois - Aqua Blush 12Hr Hold in de kleur Ingé-Nude. Er zijn in totaal 4 verschillende tinten verkrijgbaar. Deze blushes zijn nog maar net aan het assortiment toegevoegd. Natuurlijk was ik nieuwsgierig en als fervente blush verzamelaar nam ik er eentje mee naar huis om te reviewen.


Wat mij meteen aanspreekt aan deze blush is de handige verpakking. Deze heeft namelijk een handige pompflacon (10ml). Deze heb ik het liefste! Lekker praktisch en hygiënisch. Let op dat je de dop niet helemaal in één keer indrukt of het product vliegt er uit! Even zachtjes drukken volstaat om de juiste dosis te krijgen!


Wanneer ik de blush aanbreng smelt deze als het ware in de huid doordat deze een gel textuur heeft die je huid verfrist en laat stralen. Ideaal dus wanneer je weinig make-up wil dragen. Deze blush is ideaal voor een lichte en natuurlijke make-up.



Je brengt deze het beste in een kleine hoeveelheid en brengt deze het beste met je vingertoppen aan. Smeer het lichtjes uit en werk het product in met je vingertoppen door met een deppende beweging aan. Breng meerdere laagjes over elkaar heen aan wanneer je een intensere kleur wilt.

Heel veel pigment zal je dus niet moeten verwachten. Deze blushes zijn ideaal voor meiden die een lichte en natuurlijke make-up willen! Ik vind deze blush prachtig!



Deze blushes zijn zeker een kijkje waard! Ik kijk zeker nog even voor andere kleurtjes binnenkort!
Je kan deze scoren voor €10,35 per stuk. Wat duurder dan de normale budget blushes, maar zeker de moeite waard!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Lijkt mij een fijne blush, maar ik heb het liefst een blush in poedervorm :)
X
Ik heb het normaal gezien ook niet zo voor de vloeibare blushes, maar deze is echt erg fijn! :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)