Rimmel - Oh my gloss! Lipgloss - 150 Glossaholic

Hoewel ik de laatste tijd niet echt veel lipgloss draag, heb ik er altijd wel eentje mee naar huis na een shoppingtrip. Deze keer vond ik deze Oh My Gloss! lipgloss van Rimmel bij Kruidvat in de schappen. Ik heb een zwak voor roze kleurtjes en ik kon ook deze kleur niet weerstaan. Ook al geven lipgloss bijna geen kleur af op je lippen, toch zwicht ik er iedere keer voor.

Deze keer kocht ik de kleur 150 Glossaholic. Een heel leuke naam alvast.


De verpakking is niet rond zoals alle andere lipglossjes, maar deze heeft een twist in de verpakking. Het is eens wat anders dan die saaie verpakkingen. Ook bij deze lipgloss heeft een doorzichtige tube en heeft een zwarte dop, zoals bij de meeste andere lipglossjes die op de markt uit zijn.


De gloss heeft in de tube alvast een mooie oudroze kleur. Een mooie kleur die iedereen staat. Natuurlijk zal deze niet zo gepigmenteerd zijn wanneer deze is aangebracht op je lippen.



De lipgloss heeft een handige platte sponsapplicator waardoor je de gloss makkelijk op je lippen kan aanbrengen. Je kan met deze applicator heel goed in de smalle hoekjes, waardoor dit het aanbrengen heel erg makkelijk maakt.

Deze gloss zou volgens Rimmel een uurtje of 6 goed op zijn plaats blijven zitten. Ik denk niet dat het zo lang zal duren eer je het product opnieuw zal moeten aanbrengen.


Zo ziet de kleur eruit geswatched op mijn hand..


En op mijn lippen... Zoals je kan zien is de kleur al een heel stuk minder gepigmenteerd. Er blijft enkel nog een lichtroze kleurtje over. Mooi naturel zoals de meeste lipgloss. Het enige wat mij wel aangenaam verrast is de substantie. Het product kleeft helemaal niet en hij zit heel erg prettig op de lippen. Het product bevat namelijk ook arganolie en vitamine E, waardoor je lippen goed verzorgt worden.


Je kan deze lipgloss in nog meerdere kleurtjes verkrijgen. Je vindt ze in het schap van Rimmel bij Kruidvat in België en bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland. Ze hebben wel een prijskaartje van €11,99 per stuk! Ik zou ze niet speciaal opnieuw kopen. Er zijn veel lipglossjes op de markt die ook fijn zijn in gebruik maar die een stuk minder geld kosten.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Oehh..mooi glossje! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)