Miss Sporty - Morning Baby! Cream Blush 002 Coral Flush

Vandaag heb ik nog eens een blogpost over een blush. Deze keer is het er eentje van het merk Miss Sporty. Deze heet de Miss Sporty - Morning Baby! Cream Blush in de kleur 002 Coral Flush.

Eerlijk gezegd was het de verpakking die mij het meeste aantrok. De blush zit in een handige kleine knijptube (14ml) die erg handig is om in je handtas te stoppen voor onderweg. Ook staat er een leuke tekening op de voorzijde. 




Wanneer ik de kleur op mijn hand swatch zie je een lichte subtiele kleur tevoorschijn komen. Verwacht dus zeker geen felle pigmentatie. Deze blush is ideaal voor meiden die een heel erg lichte kleur op hun wangen willen. Een leuke blush voor een naturelle look. Wil je hem ietsje donkerder, breng dan een extra laagje over elkaar aan, maar heel erg fel zal je deze niet krijgen.



De textuur van het product is erg fijn en blend mooi in de huid. Normaal gezien gaat een crème blush heel snel van je huid glijden, maar deze droogt snel op en verplaatst zich niet meer! Ook heeft deze blush een erg lekkere geur!

Ook aangebracht op het gezicht zie je niet veel verandering qua kleur. Heb je dus liever wat meer pigmentatie in je product, dan is deze niks voor jou! Heb je een erg lichte huid, dan zal je deze geweldig vinden.


Ik vind het persoonlijk een leuk product. Lekker goedkoop, werkt goed en perfect voor meiden met een lichte huidskleur. Probeer ze zeker even uit wanneer je ze ziet.

Deze blush is ook nog verkrijgbaar in een roze tint. Deze kosten €2,99 per stuk en zijn te koop bij Etos.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ik gebruik liever poeder blushes, deze ziet er inderdaad er subtiel uit :)
Heb liever net wat meer kleur! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)