H&M - Pure Radiance Powder Blushers (Nieuwe Beauty Lijn)

Ik ben verliefd op de nieuwe beauty lijn van de H&M en dan heb ik het vooral op de verschillende mooie verpakkingen. Ik kocht een aantal verschillende producten van deze lijn en vandaag laat ik jullie 2 van hun nieuwe Pure radiance powder blushes zien. 

Ook de blushes komen in de zwarte kartonnen verpakking met de gouden letters erop. Dit zit er al goed uit. 

Wanneer ik de doosjes uit de kartonnen verpakking haal komen deze mooie zeshoekige doosjes tevoorschijn. Deze vormen zie je niet snel bij make-up verpakkingen, dus het is wel leuk om eens iets anders te zien. De doosjes zien er chique en duur uit en hebben een zwart/gouden kleur. Als het product ook nog eens goed werkt, zijn we helemaal tevreden. Laten we verder kijken of dit werkelijk zo is...


Zoals je kan zien heeft de onderkant een gouden kleur.


De blushes die ik kocht hebben de namen Apricot en Sunrise Pink. Laten we met de lichtste kleur (Apricot) beginnen. Deze kleur is heel erg licht en is heel erg geschikt voor meiden met een hele lichte huidskleur en voor meiden de een onopvallende make-up look willen dragen.

De blush is mat en bevat dus geen shimmer. Zo heb ik een blush het liefst! Wanneer ik glans wil draag ik toch een highlighter.


De blush heeft een zachte textuur en brengt heel erg makkelijk aan.Wanneer ik met mijn vingers de blush swatch krijg ik geen fallout, wat absoluut een pluspunt is aangezien de textuur zacht is. De meeste blushes hebben fallout dan, maar dit is bij deze zeker niet het geval.


Hieronder zie je de swatch op mijn arm aangebracht. Een hele lichte kleur, maar toch genoeg gepigmenteerd om het resultaat te zien.


En hieronder heb ik de kleur op mijn gezicht aangebracht. Op foto zie je niet heel veel verschil, maar in het echt komt de kleur mooier over. Voor meiden die niet veel make-up dragen of een lichte huidskleur hebben, dit is zeker een musthave! Wat mij ook opvalt is dat de blushes net hetzelfde ruiken als de MAC lipsticks! Leuk detail :)


De tweede kleur (Sunrise Pink) is een donkerdere kleur dan de vorige blush, maar is even mooi! Het enige nadeel aan deze blush (voor mezelf dan), is dat deze gouden glitter bevat. Ik heb deze blush in de winkel niet geswatched en dus maar gezien wanneer ik thuis kwam.

De glitter is niet opvallend, maar ik had de blush toch liever mat gehad!


Ook deze blush heeft geen fallout wanneer ik hem swatch! Ideaal, ik ga in de toekomst nog maar even neuzen tussen de andere blushes!


Zoals je kan zien is deze blush beter gepigmenteerd aangezien hij donkerder is van kleur. Er zitten wel degelijk gouden glitters in de blush, maar ze zijn niet zo goed te zien.
Wanneer je de blush aanhebt en de zon schijnt erop, dan is deze beter te zien. Gouden glitter of niet, deze blush zal ik zeker nog dragen, zo goed zijn deze!


Zo ziet hij eruit aangebracht op mijn wang. Dit is echt een najaarskleurtje! I love it!


De blushes kosten €7,99 per stuk en zijn zeker even de moeite waard om naar te kijken in de winkel. Een leuke verpakking, mooie verschillend assortiment verkrijgbaar en de pigmentatie is goed en zonder fallout! Leuke budgetproductjes!

Deze beautylijn van H&M is enkel verkrijgbaar in de grote filialen of online in de webshop!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)