Essence - All about ... Oogschaduwpalletjes (Vintage/Bronze/Roses)

Ik zag een aantal nieuwe oogschaduwpalletjes van Essence in de schappen liggen en ik vond ze er leuk uitzien. Vandaag een blogpost over deze All About ... palletjes dus. 


Ik kocht in totaal 3 verschillende doosjes. De all about Roses, all about Bronze en all about Vintage palletjes. Er zijn in totaal zo een 5 nieuwe doosjes beschikbaar in de winkel. De twee palettes met donkerdere tinten heb ik niet gekocht aangezien ik die toch nooit gebruik. 

Let wel op! In de kleine schappen van Essence zal je enkel maar de Nudes en Bronze variant vinden. De andere doosjes vindt je enkel in het grote schap.

Laten we de palettes eens van dichtbij bekijken. Wat mij meteen opvalt is dat de kleurtjes die bij elkaar in de doosjes zitten, erg goed bij elkaar passen qua tinten. In elk doosje zitten er 8 verschillende oogschaduwkleurtjes. Ook zitten er zowel lichte, medium en donkere kleurtjes in elk doosje zodat je erg mooie en diverse ooglooks kan maken.

All About ... Roses

Het eerste palletje is de All about Roses palette. Deze bevat roze en paarse tinten. Er zitten 2 matte oogschaduwkleurtjes in dit doosje, de overige kleurtjes hebben een metallic finish. Er zitten ook 2 kleurtjes in met een hele lichte shimmer.




Bovenste rij


Onderste rij


All about ... Bronze

Het all about ... bronze palletje bevat een mooie collectie aardetinten. Mijn favoriete kleuren. In dit doosje zitten er jammer genoeg geen matte kleuren. De lichtste kleur uit de palette heeft geen metallic finish maar bevat wel een heel erg lichte gouden shimmer. Deze had wel mat gemogen van mij!




Bovenste rij


Bovenste rij


All about ... Vintage

Het laatste palletje is er eentje met een mix van allerlei tinten. De meeste kleuren gaan naar de grijze kant op. Er zit ook nog een mooie lichtroze kleur bij om wat diversiteit te hebben. De lichtroze kleur is meteen ook de matte kleur uit de palette. De overige kleurtjes hebben een metallic finish. De donkerste kleur heeft een zilveren shimmer.




Bovenste Rij


Onderste Rij


Ik ben heel erg enthousiast over deze oogschaduwpalletjes. Er mogen er nog veel meer volgen! De oogschaduwkleuren zijn heel erg goed gepigmenteerd, blenden erg goed en hebben geen enkele fall-out! En dit voor maar €3,99 per stuk! Deze prachtige palettes ga ik zeker veel gebruiken en kan ze iedereen aanraden. Echte budgettoppers!

Je kan deze vinden bij Kruidvat (België en Nederland) en Trekpleister (Nederland)!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Oehh..mooie Palette's ❤️
X
Ja idd! Echte budgetpareltjes! :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)