Covergirl - Eye enhancers fard accent - 280 Natural Nudes Oogschaduw palette

Toen ik onlangs een foundation kocht van Covergirl, zag ik in hetzelfde schap dit oogschaduwpalletje van Covergirl in de rekken hangen maar nam hem de eerste keer niet mee naar huis. Wanneer ik deze week opnieuw langs hetzelfde schap liep, was ik er toch benieuwd naar en nam het mee naar huis. Dit palletje heet het Eye enhancers fard accent oogschaduw palette in de kleur 280 Natural Nudes

Buiten de foundation heb ik nog nooit eerder kennis gemaakt met dit merk en nu ik zag dat ze dit merk bij ons in het warenhuis Delhaize (België) verkochten was ik er benieuwd naar. Zeker omdat dit een merk is dat ze ook in Amerika verkopen. Laten we eens zien of dit palletje even geweldig is als de foundation die ik kocht.


Het doosje dat ik kocht bevat 4 verschillende oogschaduwkleurtjes. Ik koos het palletje met de bruintinten omdat ik die het meeste draag, maar er zijn natuurlijk ook nog andere doosjes met andere kleurtjes beschikbaar.


Het doosje zelf ziet er heel goedkoop uit en erg stevig is het ook niet. Ik durf wedden als je het laat vallen dat het ook meteen stuk is. Het doorzichtige dekseltje is dan wel weer wat steviger, maar zal ook wel snel breken na een tijdje. Ook krijg je een klein applicatortje in het doosje, maar ik gebruik deze nooit. Erg onhandige dingen om mee te werken.

Alle kleurtjes bevatten een heel erg lichte zilveren shimmer, het tweede kleur bevat meer shimmer dan de rest. Jammer, ik had de eerste en lichtste kleur graag mat gezien.


Wanneer ik de kleuren swatch is mijn enthousiasme al snel verdwenen. De oogschaduws zijn heel erg korrelig en je hebt gegarandeerd fallout wanneer je deze gebruikt. Ook de pigmentatie van deze kleurtjes zijn helaas ver te zoeken. De donkerste kleur is ook niet donker genoeg voor in de crease en de lichtere kleuren vallen snel weg wanneer je ze op je ogen aanbrengt.


Ik betaalde €7,99 voor dit palletje. Jammer genoeg was dit geldverspilling want voor €2 meer heb je al een prachtige palette van Sleek in huis met een super pigmentatie. Nee, dit palletje is het hem jammer genoeg niet!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Het logement ziet er inderdaad niet zo goed uit, jammer het zijn wel mooie kleurtjes :)
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)