Wet n Wild - Color Icon Eyeshadow Palettes

Ik had wat spulletjes nodig van de Action en natuurlijk moet ik dan ook even tussen de make-up gaan rommelen. Ik zag tot mijn grote verbazing deze 2 oogschaduwpalletjes van Wet n Wild liggen in de schappen. Ik heb nog nooit eerder Wet n Wild producten in de winkel zelf zien liggen dus ik was aangenaam verrast deze tegen te komen bij Action. Tegenwoordig kan je dit merk enkel nog online kopen.

Deze palletjes heten de Coloricon eyeshadow palette en bevatten elk 6 verschillende oogschaduwkleurtjes. De namen van deze palletjes zijn E248 Lust Désir en E249 Vanity Vanité


De verpakkingen van deze oogschaduwpalletjes zijn jammer genoeg niet zo stevig. Let dus op dat je ze niet laat vallen, want deze gaan snel stuk!

Wat handig is aan deze doosjes is dat ze doorzichtig zijn aan de bovenkant. Zo zie je de kleurtjes goed zitten en vind je ze snel terug in je collectie. Wel zijn ze lekker compact en ideaal om mee te nemen onderweg.

E248 Lust Désir

Dit palletje bevat lichte kleurtjes en paarse tinten. Ik draag bijna nooit donkere kleuren zoals deze, maar wou deze toch even een kans geven. Voor €0,89 kan je deze al eens kopen!

De lichtroze kleur (linksboven) is een matte kleur. De andere kleurtjes bevatten ofwel een heel lichte shimmer en sommige wat meer. De kleurtjes in deze doosjes hebben geen namen of nummers.




Zo zien de swatches eruit ... Zoals je kan zien is de pigmentatie goed. De lichte kleurtjes zijn ook goed zichtbaar.


In elk palletje krijg je ook 2 kleine oogschaduw applicators. Deze gebruik ik nooit, ze zijn niet echt handig. Ik gebruik liever mijn eigen kwasten.


Zoals je kan zien zijn de oogschaduws heel erg poederig en heb je zeker en vast fallout wanneer je ze gebruikt. Ondanks de fallout zijn ze wel goed bruikbaar. Let enkel op dat je goed je kwasten aftikt voordat je de oogschaduw op je ogen aanbrengt.


E249 Vanity Vanité

Het 2de doosje bevat een mooie reeks bruintinten. Deze kleurtjes draag ik het liefst van al. In dit doosje zitten er 2 matte kleuren (de 2 linkse kleurtjes bovenaan). De overige kleuren hebben een metallic finish. Een heel erg mooi palletje dit! Door de zachte textuur van deze oogschaduwkleurtjes zijn deze goed gepigmenteerd.




Hieronder zie je ook van dit palletje de swatches ...


Ondanks de fallout kan je hele mooie ooglooks maken met deze palletjes. Je kwasten aftikken is de boodschap! Voor de prijs van €0,89 per stuk heb je echt goede doosjes! Ga deze zeker even halen bij de Action! De kleurtjes zijn goed gepigmenteerd en zijn heel zacht van textuur. Ze zijn zeker een kijkje waard! Jullie weten wat doen deze week :). 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)