Sally Hansen - Miracle gel Nagellak - 380 Malibu Peach

Onlangs schreef ik een blogpost over de Sally Hansen - Miracle gel nagellakjes (blogpost vindt je hier). Bij ons in België kan je deze helaas niet in de winkel verkrijgen. Maar toen ik afgelopen weekend in Nederland was, zag ik ze bij de Etos in de schappen staan. Ik zag een kleurtje die ik nog niet had en was meteen verliefd.


Dit kleurtje heet 380 Malibu Peach en is een prachtig perzik kleurtje. Zoals ik al zei in de vorige blogpost heb ik wat problemen met de textuur van de lakjes. Ze drogen niet snel genoeg en wanneer je een tweede laag wil aanbrengen, werkt deze niet zo goed meer mee. Er ontstaan kleine bultjes en oneffenheden.

Wanneer het lakje al tien minuutjes op je nagels zit en je daarna ergens tegenbotst heb je nog steeds een afdruk. Jammer want het zijn erg mooie kleurtjes! Bij deze lakjes mag je ook niet vergeten de topcoat (stap 2) aan te brengen. Deze zouden de lakjes langer houdbaar maken. Jammer genoeg is dit bij mij echter niet het geval en beginnen ze na drie dagen al te chippen.


Qua lakken werken ze wel erg fijn. Ze hebben een fijn kwastje, zijn goed dekkend en dik. Maar wanneer je meer dan één laag aanbrengt is het om zeep en ziet het er niet mooi meer uit. Op dat gebied zijn ze dan wel wat moeilijker om mee te werken.



Ik heb een beetje een dubbelgevoel bij deze lakjes. Vindt ik ze nu goed of niet? Ik geraak er niet aan uit.

Wil je deze ook eens proberen, dan kan je ze vinden bij Etos. Ze kosten €11,99 per stuk. Wanneer je ze voor de eerste keer koopt, vergeet dan ook niet de topcoat te kopen! Ik vind ze wat aan de dure kant. Voor die prijs en de niet zo goede werking (volgens mij) koop ik er liever eentje van Essie.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Oehh..mooi kleurtje ❤️
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)