Miss Sporty - Studio Lash the miaoww look mascara

Ik was laatst op zoek naar een nieuwe mascara om uit te proberen. Ik had geen zin om veel uit te geven aan een mascara en zocht naar een budgetvriendelijke versie. Ik liep tussen de make-up schappen bij Etos en zag toen deze mascara liggen van Miss Sporty. Deze heet de Studio Lash The miaoww look mascara. De verpakking van deze mascara had mij overtuigd om deze te proberen. Laten we kijken of de binnenkant ook wel de moeite waard is.

Ook bestaat er een eyeliner met hetzelfde concept, mochten jullie deze ook willen proberen.


Zoals je kan zien heeft de verpakking van de mascara een mooie mintgroene kleur en staat er een afbeelding van kattenogen op de sticker. Leuk bedacht!


Deze mascara is bedoeld om je wimpers extra volume te geven. De kleur is intens zwart, zoals ik het liefste heb! Het borsteltje is van plastic en heeft lange en korte stekeltjes door elkaar zodat de stekeltjes mooi je wimpers spreiden en je alle wimpers mee hebt.


De mascara is vrij vochtig. Heel erg fijn want zo kan je rustig je mascara goed aanbrengen en 'op zijn plaats zetten' .



Hier zie je mijn oog zonder make-up...


Hieronder heb ik de mascara aangebracht... Zoals je kan zien spreidt de mascara mijn wimpers erg goed en krijg ik een mooie lengte.


Voor een budget mascara werkt deze prima! Voor de prijs van €3,99 heb je al een fijn product! Natuurlijk krijg je niet het effect als een mascara van €40 maar dit is zeker een prettig product die ik zeker zal gebruiken. Qua prijs-kwaliteit zit dit echt goed.

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
Deze vind ik zo fijn, mijn favoriete budget mascara! X
Delphine zei…
Het is een prima dingetje voor die prijs!
Ja idd :) Heel erg fijn :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)