L.A Colors - 16 color eyeshadow palette - Sweet

Ik liet jullie eerder al een 16 color oogschaduw palette zien van het merk L.A Colors. Deze blogpost vindt je hier. Vandaag heb ik er opnieuw eentje om aan jullie te tonen, maar deze keer met andere kleurtjes, namelijk eentje met nude - en bruintinten! Deze palette heet Sweet en is zeker en vast een must-have!


Net zoals de andere palette, die ik jullie eerder liet zien, heeft deze een simpele witte verpakking met de letters in gouden opdruk. De palette is zo gemaakt dat het net lijkt alsof elk oogschaduwkleurtje zijn eigen vakje heeft. Het ziet er best leuk uit. De verpakking is vervaardigd uit harde plastic, erg handig is het niet, want hij gaat meteen stuk. Ik heb per ongeluk mijn palette ergens laten tegen vallen en er is al meteen een oogschaduw stuk gegaan. Jammer!

Ook komt deze palette met een dubbelzijdige sponsapplicator. Jammer genoeg heeft deze geen spiegel, wat ik toch wel een beetje mis.

In totaal zitten er 16 verschillende kleurtjes in de palette en de finishes variëren van matte tot shimmery kleurtjes.


De textuur van deze kleurtjes is heel erg zacht en de pigmentatie is super! Net zoals de andere palette hebben ze een fantastische mooie kleur maar ze kunnen wel een lichte fallout geven! Let dus op dat je niet te hard met je kwast in de kleurtjes duwt. Vooral de lichtste kleurtjes hebben er veel last van.

Er zitten zowel nude kleurtjes, bruintinten, maar ook mosgroene kleurtjes in. Heel erg mooi! Zelf vind ik het meer een palette voor in de herfst omdat die groene kleurtjes erbij zitten. De kleurtjes brengen makkelijk aan ondanks de lichte fallout en ze blenden ook makkelijk!


Kleurtjes bovenste rij


Kleurtjes onderste rij


Zoals de andere palette is dit zeker een must-have, zeker als je van aardetinten houdt! Echt een prachtig palette en de prijs is al even leuk! Je haalt deze palette in huis voor maar €7,99! Je kan deze verkrijgen bij de webshop Makeupspot. Sla zeker je slag :)

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)