Deauty Box - September 2015

Ik kreeg alweer de Deauty box van de maand september binnen en het is weer tijd om jullie de inhoud te laten zien.



Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/
Benieuwd wat er deze maand in de box zit? Kijk dan gerust verder...

Zoals altijd ligt er bovenaan een folder met de uitleg en prijzen van de producten.


Alle producten zitten in een tasje, maar voor de handigheid heb ik ze er even uitgehaald en zo in de box gelegd om op de foto te zetten. Laten we kijken wat er deze maand allemaal in zit.


Als eerste zie ik dit flesje van Nuxe. Dit flesje is er eentje met micellair reinigingswater. Deze is voor de gevoelige huid (goed voor mij!) en ruikt naar rozenblaadjes. Op het eerste moment dacht ik dat deze niet lekker zou ruiken, maar deze valt reuze mee.

Voor diegenen die niet weten wat je hiermee kan doen. Dit micellair water zuivert, reinigt en verzacht tegelijk en kan gebruikt worden voor zowel het gelaat, de ogen en lippen. Ook is minimum 95% van de ingrediënten van natuurlijke oorsprong.

Dit flesje bevat 100 ml, is fullsize en kost €10,50 in de winkel. Leuk product, kan ik zeker gebruiken.


Het volgende product is ook het grootste in de doos. Dit is er eentje van Dove. Eerst dacht ik dat het een shampoo was, maar het is een bodylotion met zelfbruiner erin. Deze heet de Dermaspa Summer revived. 

Dit product is er eentje uit de nieuwe lijn producten DermaSpa van Dove. Leuk dat er eens een nieuw in de box zit! Deze bodylotion met zelfbruiner zorgt ervoor dat je dat zomerse tintje nog iets langer kan behouden! Ook wordt je huid intens gehydrateerd dankzij Cell moisturizers. Dit zijn actieve, hydraterende ingrediënten die de vochtbalans reguleren, waardoor de natuurlijke huidbarrière wordt versterkt en beschermd. Het product trekt snel in de huid en voelt niet plakkerig aan.

Dit product is een fullsize product, bevat 200 ml en heeft een aanbevolen verkoopprijs van €7,99.




Het 3de product uit de box is er eentje van het merk Hairways Professional. Een merk waar ik nog niet eerder van heb gehoord. Het is een nieuw Belgisch merk haarverzorging met verpakkingen enkel in travel size.

Deze maand zit de Repair Conditioner in de box. Deze intensief herstellende conditioner met olie van duindoorn zaad verzorgt, hydrateert en herstelt elk type haar en dit met UV bescherming, maar zonder parfum en parabenen! Het enige wat mij irriteert is de geur. Deze ruikt namelijk erg naar munt en daar krijg ik hoofdpijn van. Jammer! Mijn vriend kan deze wel gebruiken.

Deze travel size tube van 50 ml  heeft een verkoopprijs van €8,90. Duur voor een travel size!


Ook krijgen we deze maand een product van Lancôme. Deze heet de Advanced Génifique. Dit product is meer dan alleen maar een dag en nachtcrème! Ondanks het kleine formaat van het flesje (7ml) zit elke druppel bomvol met verzorgende ingrediënten. Je doet er dus heel lang mee.


Meteen nadat je enkele druppels op je gelaat verdeeld, voelt je huid beschermd, zijdezacht en oogt ze bovendien ook gladder. Breng een druppel aan op je voorhoofd en een druppel op elke wang en masseer met opwaartse bewegingen in om een stevige huid te verkrijgen.



Een fullsize product hiervan is 30ml en kost €73,50!

Het laatste product uit de box is er eentje van het merk Jane Iredale. Deze heet de Forever Peach - Just kissed Lip and cheek stain. Het is een lipstick in miniformaat (1,5G) met een multifunctionele  kleur voor de lippen en de wangen in een verrukkelijke perzik kleur.




De kleur past zich aan aan de unieke ondertoon van de huid en accentueert de natuurlijke gelaatskleur. Olijfboter, advocadoboter en was van wilde rozen kalmeren en verzachten de lippen, terwijl de was van rozenbloesems en bijenwas de lippen voeden en hydrateren.



Natuurlijk wou ik het meteen testen. Je ziet dat de kleur oranje is in het begin, deze loopt stillaan over naar een mooie natuurlijke rode kleur.


Maar bij mij ging het al snel raar doen en het lijkt net of ik bloed op mijn lippen heb! Het ziet er echt niet uit. Ik ga deze nog een aantal keren gebruiken en kijken of het net hetzelfde doet. Ik laat jullie nog het latere resultaat nog zien.


Een fullsize product hiervan bevat 3G en kost €26.

Dit waren de producten deze maand. Hebben jullie ook deze box? Of hebben jullie ook al producten gebruikt hiervan of wat vinden jullie ervan? Let me know!

xx Kimberley


Reacties

Unknown zei…
De inhoud vind ik erg leuk, ben zelf blij met de inhoud :)
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)