25 Foodvragen TAG

WAT IS JE FAVORIETE ONTBIJT?

Ik weet dat het slecht is, maar in de week wanneer ik ga gaan werken ontbijt ik nooit 's morgens. Wat ik wel doe is rond 10u ofzo wanneer ik al wat heb gewerkt, een boterham eten. Wanneer ik heel vroeg moet opstaan, krijg ik geen eten binnen. In het weekend, wanneer ik wat langer kan slapen en wat wakkerder ben eet ik dan wel. Het liefste eet ik koffiekoeken of suikerbrood en een glaasje multivruchtensap. 

HOE DRINK JE JE KOFFIE?

Ik drink geen koffie, ik lust dit echt niet. Geef mij maar een glas melk of chocomelk :) 

WAT ZIT ER OP JE LIEVELINGSBROODJE?

Tonijn of prepare

SOEP OF SALADE?

Soep, vooral tomatensoep of pompoensoep!

WAT IS JE FAVORIETE KOOKBOEK?



Goe gebakken van Sofie Dumont (meestal desserts) en de boeken van Jeroen Meus.

NOOIT MEER ZOET OF NOOIT MEER HARTIG?

Nooit meer zoet.

WELKE KEUKEN (LAND) IS JE FAVORIET?

Chinees

WAT IS JE FAVO FOODFILM?

No reservations en Ratatouille 

WAT IS JE MEEST ULTIEME GUILTY PLEASURE?



Zure snoepjes en stokbrood

WIE IS JE GROOTSTE INSPIRATIEBRON?

Sofie Dumont

THUIS KOKEN OF UIT ETEN GAAN?

Allebei, thuis koken wanneer het koud is buiten heeft iets gezelligs, maar eens uit eten gaan in het mooie weer is ook wel leuk.

HIGH END OF LOW PROFILE?

Low Profile

WAT IS JE LIEVELINGS RESTAURANT?

Heb ik niet, als het maar lekker is :)

BOODSCHAPPEN DOE IK BIJ…

Het meeste bij Delhaize of Colruyt

HET LEKKERSTE DAT IK OOIT GEGETEN HEB IS…

Het lokale eten in Curaçao

WAT IS JE FAVO COCKTAIL?

Heb ik niet, ik drink geen alcohol

KOFFIE MET GEORGE (CLOONEY) OF HESTON (BLUMENTHAL)?

Met geen van beiden want ik drink geen koffie. ;)

WAT MAG NIET ONTBREKEN IN JOUW KEUKEN?

Een goede oven

MIJN FAVO SNACK IS…



Lookbroodjes

WAT ZIT ER OP JOUW PIZZA?

Maakt mij niet uit, ik lust alles :)

WAT LUST JE ECHT NIET?

Savooikool, mosselen

MIJN FAVORIETE FOODBLOG IS…

Heb ik niet echt

HET GEKSTE DAT IK OOIT GEGETEN HEB IS...

Mosselen bweikes 

WAT STAAT ER OP JE FOOD BUCKET LIST?

Momenteel niks meer, eerst stond er Macarons op mijn lijstje, maar deze heb ik sinds kort kunnen doorstrepen :) Lekker!

IK KAN NIET LEVEN ZONDER…

Stokbrood en een goed stuk kaas :)

Vond je deze TAG leuk? Neem hem gerust over en vul hem zelf in :)

xx Kimberley

Reacties

Dank je wel :) Neem hem gerust over!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)