Sleek - Vintage Romance Palette

Het is al een hele poos geleden dat ik nog eens een i-Divine Palette van Sleek kocht. Er zijn er al een heleboel uitgebracht en ik heb er ook een aantal in mijn collectie liggen. De palettes zijn erg fijn, maar ik heb niet echt de behoefte om ze allemaal te kopen. Veel palettes hebben dezelfde kleurtjes of hebben kleurtjes die ik al in andere palettes heb zitten. 

Onlangs is er een palette uitgekomen die ik qua kleurenpallet erg mooi vond en niet kon laten liggen. Deze heet de Vintage Romance Palette. Benieuwd hoe deze eruit ziet? Lees dan verder! 


Zoals we gewoon zijn van deze Sleek palettes komen de palletjes allemaal in een kartonnen doosje ter bescherming en hebben de palletjes zelf een matzwarte verpakking met het logo erop. Het jammere van deze palettes is dat ze snel erg vuil worden. Eenmaal je ze hebt vastgehad zie je de vingerafdrukken er meteen op.


Wanneer je de palette opent, zie je dat er aan de binnenkant een grote spiegel zit. Er zitten in totaal 12 verschillende oogschaduwkleurtjes in dit doosje. Er zitten een aantal bruintinten in de palette, maar de meerderheid neigt naar de paarse tinten en wat donkerdere kleurtjes. Een erg mooie palette voor deze herfst.

Zoals je kan zien ligt er bovenop de kleurtjes een plastic velletje. Daarop staan namelijk alle namen van de verschillende kleurtjes. Ook kunnen de kleurtjes niet door elkaar heen mengen wanneer je ze een aantal keer hebt gebruikt.


In deze palette zit er maar 1 matte kleur, en dat is de bruine kleur met de naam Propose in Prague.
De overige kleurtjes bestaat uit 3 kleurtjes met zilveren glitter, namelijk Honeymoon in Hollywood, Forever in Florence en Love in London. De overige kleurtjes hebben een metallic finish. Een diverse palette qua kleurtjes.


Voor de geïnteresseerden geef ik ook eens alle namen en natuurlijk ook alle swatches...

Bovenste Rij: Pretty in Paris/ Meet in Madrid/ Court in Cannes/ Lust in LA/ Romance in Rome/ Propose in Prague
Onderste Rij: A vow in Venice/ Marry in Monte Carlo/ Honeymoon in Hollywood/ Bliss in Barcelona/ Forever in Florence/ Love in London.

Bovenste Rij



Onderste Rij



Zoals jullie kunnen zien zijn de oogschaduwkleurtjes geweldig gepigmenteerd en prachtig van kleur. Ik ben nog nooit ontgoocheld geweest in deze palletjes! De oogschaduwkleuren zijn super zacht qua textuur en brengen makkelijk aan. Ze blenden gemakkelijk uit en wanneer je ze nat aanbrengt zijn ze nog intenser qua kleur. Je hebt geen fallout met deze kleurtjes en ze blijven erg goed zitten! Wat wil je nog meer?

Per palletje betaal je €9,99. Een mooie prijs voor een mooi palletje! Je kan ze vinden via Boozyshop.nl of Themakeupspot.nl. Ik vond het mijne per toeval bij Etos Terneuzen in de winkel zelf.

xxKimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)