Lee Stafford - Dry Shampoo - Dark for Oily Roots

De droogshampoo's zijn tegenwoordig erg in trek en natuurlijk zien we er veel voorbij komen op verschillende blogs. De populairste droogshampoo's zijn natuurlijk die van Batiste. Jammer genoeg hebben sommige varianten van dat merk een witte waas die ze achterlaten wanneer je ze gebruikt.

Ik ben steeds op zoek naar een goede droogshampoo, liefst zonder witte waas, want ik heb donkerbruin haar! Ik zag deze droogshampoo van Lee Stafford bij Etos (Nederland) in de schappen staan. Ik weet niet of dit merk verkrijgbaar is in België, als iemand deze al gezien heeft, let me know!


Lee Stafford is een betaalbaar kappersmerk dat gewoon bij de drogist te koop is. Deze droogshampoo is speciaal voor mensen met donker, vettig haar. Wanneer je het product voor het eerst opspuit kan het zijn dat je wat raar opkijkt. Het product is namelijk niet doorzichtig of wit, maar heeft een donkere, zwart/grijze kleur. Er is dus niks mis met het product!


Het geeft geen vlekken! Dus geen paniek wanneer je denkt dat dit zou kunnen vlekken geven op je huid. Het product droogt op tot een lichte poeder. Wanneer je met je vinger wrijft of een paar keer met je kam door je haar gaat, vervaagt de kleur al.


Deze droogshampoo doet goed zijn werk en heeft een echte kappersgeur. Deze ruikt heel goed naar bloemen!


Deze droogshampoo is zeker een aanrader. Ik betaalde €9,09 voor deze flacon van 150 ml! Wel wat aan de dure kant. Heb je donker haar en kan je niet zo goed werken met die witte waas? Dan moet je deze zeker even proberen.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)