Bobbi Brown - Shimmer Brick Compact - Rose

Ik had dit product van Bobbi Brown al een tijdje op mijn verlanglijstje staan, maar ik kon het niet opbrengen om zoveel geld hiervoor neer te tellen. Ik heb het over de Shimmer brick compact in de kleur Rose

Nu ik naar Curacao op reis en geweest in Juli, zag ik dat ze daar ook Bobbi Brown verkochten in een make-up winkel. Ik was aangenaam verrast toen ik zag dat deze daar $38 kosten (omgerekend €34), terwijl ze bij ons verkocht worden voor €47! (Verkrijgbaar bij Douglas en Bijenkorf) Een leuke korting dus! 


Bobbi Brown producten worden verpakt in deze zwarte doosjes met witte tekst. Net zoals de MAC producten.



Wanneer je de compact uit de verpakking haalt, zie je een blinkend zwart doosje tevoorschijn komen. Deze zal jammer genoeg niet lang mooi blijven, aangezien je snel vingerafdrukken erop ziet.


Wanneer ik het doosje openmaak zie je dat er een stukje bescherming op het product ligt, zodat deze niet snel zou breken! Ideaal!


Ook zit er een handige spiegel in de compact verwerkt, handig voor onderweg!


Wanneer ik de bescherming weg haal zie je de mooie blush ... Er zitten in totaal 5 verschillende laagjes kleur in verwerkt. Het is dan ook de bedoeling dat je deze door elkaar mengt en daarna zo aanbrengt.

Aangezien er ook een highlighter kleur in verwerkt zit, is het niet meer nodig om achteraf nog een highlighter apart aan te brengen, anders zou het snel een beetje te veel worden.


Zo ziet het product eruit wanneer ik alle kleurtjes door elkaar meng en aanbreng op mijn arm...



Zoals je kan zien heb ik het product hieronder op mijn wang aangebracht. De blush geeft een mooi roze kleurtje af en doordat de highlighter erin verwerkt zit, zie je ook een prachtige mooie glans tevoorschijn komen. Een extra highlighter is dus zeker niet meer nodig! Een handig 2-in-1 product!



Deze shimmer bricks zijn zeker een aanrader. Ze zijn zacht van textuur, heel goed gepigmenteerd en geven die mooie natuurlijke glow op je huid én je hebt geen highlighter meer nodig! Wanneer je de kans krijgt, probeer deze zeker eens uit!

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Toen ik vorig jaar in Curacao was heb ik ook wat ingeslagen, want het is daar echt goedkoper. Zo fijn ^^
Unknown zei…
Oo wauww wat een mooierd ❤️ X
Ja idd! In curacao is alles een stuk goedkoper, als er iemand naar daar nog moest gaan! Sla zeker je slag :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)