MUA - Ever After Matte Palette

MUA is een merk waar ik een beetje een haat-liefde verhouding mee heb. De oogschaduwpalettes en gezichtsproducten van dit merk vind ik echt geweldig, terwijl ik de lipproducten echt heel erg slecht vind. Er moet al veel gebeuren eer ik nog een lipproduct van dit merk aanschaf.

Nu zag ik onlangs dit oogschaduwpalletje met matte oogschaduwkleuren liggen bij Kruidvat (opgelet! Enkel bij de grote Kruidvatfilialen) en vond het er best mooi uitzien qua kleuren. 
In dit palletje zitten er in totaal 10 kleurtjes, waarvan 5 lichte kleuren en 5 donkere kleurtjes. 


De palette heeft een simpele zwarte verpakking met doorzichtig deksel. Handig is dit wel, zo zie je makkelijk de kleurtjes in de palette zitten. Ook zit er een dubbelzijdige sponsapplicator bij de palette, maar deze is echt niet handig. Ik gebruik deze dan ook niet.


De oogschaduwkleurtjes zijn heel erg zacht van textuur, en zijn ondanks het matte kleurtjes zijn, goed gepigmenteerd.

 




Zoals je kan zien zijn de lichte kleurtjes niet echt gepigmenteerd. Dit komt vooral omdat het matte kleurtjes zijn. De wat donkerdere kleurtjes zijn best goed gepigmenteerd zoals je op de foto kan waarnemen. Voor zo'n goedkoop palletje is deze prima qua kwaliteit. Wat me wel verbaast is dat er geen fallout te bespeuren is, en dit bij zo'n goedkoop palletje!



Al bij al is dit een prima oogschaduwpalletje. Zoals ik al zei kan je ze kopen in de grote Kruidvatfilialen (lijst vind je online), maar je kan ze ook bestellen via de webshop van MUA voor maar €3,83! Echt een goede deal!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)