Michael Kors - Bronze Powder - Glow

Ik ben er weer! Na een prachtige reis naar Curacao, kunnen jullie opnieuw blogposts verwachten! Op de foto's van de reis zullen jullie nog even moeten wachten. We zijn deze allemaal aan het ordenen en verwerken en dit neemt een tijdje in beslag! Voor nu alvast een nieuwe blogpost :). 

Ik heb vroeger nooit een favoriete designer gehad. Ik vond Louis Vuitton wel mooi en Chanel kan ik ook wel waarderen, maar ik zou nooit zoveel geld kunnen uitgeven hieraan. Ik was tevreden met een tas van de H&M en had niet de behoefte om met een dure tas rond te lopen, tot ik het merk Michael Kors heb leren kennen. 

Het begon met de welbekende uurwerken in de rosé gouden kleur. Elke blogger had er eentje en mijn liefde voor dit merk groeide sindsdien. Ik kocht onlangs ook een tas van dit merk (een Selma in de zwarte kleur) en ik draag hem sindsdien elke dag met veel trots. 

Nu zag ik dat ze bij Douglas in Nederland ook de make-up lijn van dit merk verkochten. En aangezien ik net in Amsterdam was, heb ik ook eens rondgeneusd in de collectie. Ik wou nog een aantal andere producten van deze lijn kopen, maar dit was jammer genoeg uitverkocht. 

Een product dat ik wel meenam naar huis is deze Michael Kors - Bronze powder in de kleur Sporty Glow. Er zijn in totaal 3 verschillende collecties verkrijgbaar (Sporty-Sexy-Glam) De bronzer die ik kocht komt uiteraard uit de sporty collectie.


De compact zit verpakt in een wit kartonnen doosje met gouden opdruk. Deze ziet er al veelbelovend uit.


De bronzer die ik kocht is de lichtste van de drie. Aangezien ik een heel erg bleke huid heb, zijn de andere bronzers te donker voor mij.


De bronzer komt verpakt in een schitterende grote, vierkanten, gouden compact. Erg mooi om deze als display te gebruiken zoals ik heb gedaan. Deze staat op mijn beautykast naast mijn andere mooie spulletjes. De compact is ongeveer 10cm op 10cm. Je krijgt erg veel product voorgeschoteld en je hebt zeker waar voor je geld.



De bronzer heeft het logo van Michael Kors erin gebrand. Heel erg mooi. Ook komt de compact met een handige grote spiegel aan de binnenkant.


De bronzer is de lichtste van de 3 in het assortiment, maar is alsnog erg donker van kleur. Wees dus voorzichtig bij het aanbrengen als je een lichte huid hebt, anders is het snel too much. Ook zit er een lichte shimmer doorheen de bronzer die je zo op het eerste zicht niet ziet zitten. Je zou denken dat het een matte bronzer is in de verpakking, maar eens je hem swatched, kan je de gouden shimmer goed zien.

Het glinsterende pigment is zo fijn gemalen dat het kan gebruikt worden op de wangen, het voorhoofd, op de contouren van het gezicht en zelf op de schouders om wat meer kleur te creëren. 

Je gebruikt hiervoor het best een extra zachte Kabuki kwast voor het beste resultaat en een sculpting kwast om mee te contouren. Dit product heeft absoluut geen fallout en ruikt heel erg lekker! Je zou denken dat ze er een parfum in hebben verwerkt. Sterk ruikt het niet, maar het ruikt wel hemels.


Zoals je kan zien heeft de bronzer een oranje ondertoon en dit kan wat raar overkomen op een lichte huidskleur. Je brengt deze dus beter subtiel aan. Ben je niet zo een fan van de shimmer? gebruik deze dan als combo blush/highlighter! Voor ieder wat wils.


Ik vind het althans een leuk product voor deze zomer en ga hem zeker met veel liefde gebruiken! Als je houdt van designer producten, moet je deze zeker eens proberen. Er hangt wel een prijskaartje van €39 aan vast. Ik kocht hem tijdens een actie en betaalde er maar €29,25 voor. Let dus goed op, misschien is er binnenkort weer een actie!

Je kan de producten van deze collectie ook online kopen via deze link.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)