Essence - LE Arriba - Shoplog & Review

Ik kwam deze collectie tegen in de schappen van Essence. Deze maand ligt de collectie Arriba! in de schappen! Uiteraard kocht ik ook een aantal productjes en deze laat ik vandaag aan jullie zien. Voor een lijst van de volledige collectie kan je hier klikken!


Deze oogschaduw doosjes trokken meteen mijn aandacht! Natuurlijk heb ik een zwak voor verpakkingen en toen ik deze zag moest ik ze meenemen naar huis voor een review.


Deze kleurtjes heten 01 La vida Loca, een paars-roze kleur en 02 Macarena mint, een mix van groene kleurtjes, erg mooi!


Wanneer ik de kleurtjes swatch, zien ze er heel gepigmenteerd uit. Beide kleurtjes bevatten een heel erg subtiele gouden glitter die je bijna niet ziet. Wanneer je ze in de huid blend, lijkt het meer op een metallic glans dan op shimmer. Een heel erg mooi effect! De paars-roze kleur komt op de huid meer paars over dan roze, maar is alsnog een erg mooie kleur.


Deze oogschaduwkleurtjes kosten €1,99 per stuk.

Ook zit er een blush in de collectie met dezelfde 'camouflageprint'. Deze heet 01 Baila, baila, een blush met een prachtige matte koraalroze kleur. Een mooie blush voor deze zomer! En aangezien hij mat is kan je je favoriete highlighter erbij dragen!



De printjes zijn erg mooi gedaan...


De blush is heel erg goed gepigmenteerd en heeft een frisse, natuurlijke kleur. Een blush die iedereen wel goed staat! Geen fallout en een mooie gepigmenteerde blush, wat wil je nog meer.



Zo ziet hij eruit op de huid.


Het beste aan deze blush? De prijs! Deze kost namelijk maar €2,99! Een super koopje!

Ook kon ik het niet laten en kocht een nagellakje en 2 topcoats. Het lakje heet 01 hola, guapa en is een heel erg mooie licht roze barbiekleur, maar dit lakje heeft wel een chalky matte finish.


Het lakje heeft een fijn borsteltje wat het aanbrengen vergemakkelijkt. Het lakje dekt goed, maar ik gebruik standaard bij het lakken van mijn nagels 2 lagen zodat je mijn nagels er niet doorziet. Met 2 laagjes heb je bij dit lakje zeker genoeg.


Ook een pluspunt is dat ze snel opdrogen. Let wel op met deze chalky matte lakjes dat je mooie rechte stroken lakt, anders zie je de lijnen erg goed wanneer het opdroogt. Heel erg speciaal zijn ze niet, maar wel eens leuk om te proberen. Er zijn nog andere kleurtjes ook beschikbaar (zie lijst via de hyperlink).


Een erg mooi en lief kleurtje. Perfect voor deze zomer...


Deze chalky matte nagellakjes kosten €1,89 per stuk.

Ook kocht ik 2 topcoats uit deze collectie. Deze feestelijke en kleurrijke topcoat doet mij denken aan carnaval! Deze heet 02 Festival of colours en deze lak heeft zeker zijn naam niet gestolen! Een mooi product om naar te kijken.


Deze topcoat bevat zowel grote als fijne rondjes alsook streepjes! Een mooie mengeling.


Zo ziet deze eruit op de nagels na één veeg ... jammer genoeg komen de stukjes niet zo makkelijk mee en komt er meer lak dan stukjes op de nagel terecht. Je moet echt een aantal keer goed wrijven om wat stukjes te hebben.


Ook kocht ik nog een andere soort topcoat. Deze heet 01 Chica bonita en bevat heel wat fijnere glitters en brengt ook gemakkelijker aan op de nagel.



Zo ziet deze eruit op de nagel...


De topcoats geven mij niet zo een wauw-gevoel wanneer ik ze gebruik. Ze zien er mooier uit in het flesje... jammer! Deze kosten €1,99 per stuk.

Dit waren alle productjes die ik kocht. De blush en oogschaduwkleurtjes kan ik echt aanraden, vooral de blush! De nagelproductjes zijn niet zo heel boeiend, maar het roze lakje is zeker mooi om af en toe eens te dragen!

Wat wel opvalt is dat deze collectie heel erg budget is. Catrice neigt wat meer naar de duurdere kant. Deze productjes zijn zeker goed voor hun geld! Ga zeker eens een kijkje nemen bij je lokale Kruidvat. Deze collectie ligt vanaf nu tot half Augustus in de schappen.

xx Kimberley


Reacties

Jouvence zei…
de oogschaduws zien er ook wel goed uit ♥ de blush en nagellakjes heb ik ook xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)