Deauty Box - Juli 2015

Ik kreeg vorige week de nieuwe Deauty box van deze maand (juli) in de bus en laat hem vandaag aan jullie zien.



Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/
Benieuwd wat er deze maand in de box zit? Kijk dan gerust verder...


Normaal gezien krijg je, als je een abonnement hebt, altijd een mailtje met een soort van sneak peek van een product die in de box zal zitten. Deze maand heb ik echter geen mailtje gekregen, dus het was een complete verassing wat er in de box zou zitten.

Zoals altijd krijg je in de box een pamflet bovenaan met informatie over de producten die in de box zitten met de prijzen, enz...


Normaal gezien zitten de productjes sinds kort in een stoffen tasje verpakt, maar deze keer zitten ze er los in, mede omdat er een witte doos inzit die de helft van het doosje inpakt! Ik ben benieuwd wat er in zit.

Dit zijn de productjes deze maand...


Uriage - Thermal Micellar Water - 50ml

Het eerste product dat ik uit de box haal is dit flesje Thermal Micellar Water van Uriage. Dit product beschermt de huidcellen en reinigt deze grondig op een zachte manier. Zoals het van micellair water verwacht wordt, is het op een natuurlijke manier verrijkt met mineralen en oligo-elementen, die helpen de huid te beschermen.


Het product kalmeert de huid, verwijderd make-up en hydrateert tijdens de warme dagen. Dit is een product uit de nieuwe gamma van Uriage. Ik heb het een aantal keer gebruikt en ik kreeg pijn aan mijn ogen toen ik mijn make-up wou verwijderen. Toen ik mijn eyeliner wou bijwerken met een wattenstaafje begon ook mijn ooglid te branden. Ik heb een heel gevoelige huid en kan bijna niks verdragen. Heb je ook zo een huid, dan kan ik deze niet echt aanraden.

Een fullsize fles van 250ml kost €9,90 in de winkel.


Arkopharma - Arkocaps groene thee - Fullsize

Het volgende doosje is er eentje van het merk Arkoparma. Het doosje bevat 45 capsules die groene thee bevatten en die helpen bij het afslanken. Ik haat het wanneer bedrijven dit soort producten in een box stoppen. Ik krijg liever verzorgingsproducten in mijn box opgestuurd en betaal liever niet voor zulke onzin producten. Ik zal nooit iets innemen van pillen of dergelijke zonder te weten of het wel schadelijk is. Trouwens erg gezond kunnen zulke pillen toch niet zijn? Nee, dit kan mij niet bekoren. Wanneer ik wil afslanken, ga ik wel sporten.


Voor diegene die hier toch interesse in hebben... Deze capsules zijn voedingssupplementen en hebben zowel een ontgiftende werking en zijn rijk aan cafeïne en polyfenolen die helpen om hardnekkig vet te bestrijden. Neem 2 capsules in de ochtend en 's middags tijdens de maaltijd met een groot glas water.


Dit doosje is fullsize en kost in de winkel €9,45.

Sampar - Crazy Cream - 10ml

Volgend product is er eentje uit de make-up afdeling. Deze product is een getinte, vocht inbrengende crème die je huid egaliseert en beschermt tegen UV-stralen. Een egale, stralende huid de hele dag door.



Wanneer je de crème op je hand aanbrengt, heeft het een normale lichte kleur.


Maar wanneer je het uitsmeert, zie je de crème van kleur veranderen. Niet schrikken, eerst wordt de crème donkerbruin maar past zich daarna snel aan aan je huidskleur.


Het product dringt in de huid en egaliseert je huidskleur. Top product!


Een fullsize tube van 30 ml kost €31,50. Best prijzig, maar het werkt echt.

Schwarzkopf - Gliss Kur Dream hair - Full size

Ook zit er een haarproduct in de box van het merk Schwarzkopf. Deze vederlichte olie heeft maar liefst 8 micro-oliën en zorgt ervoor dat het haar gevoed wordt zonder het te verzwaren. Aangezien ik heel droog haar heb is dit ideaal voor mij. Ik spray deze olie op handdoekdroog haar en spray het op de puntjes waar het te droog is.


Dankzij de handige spray breng je dit makkelijk aan. Echt een topproduct! Deze ga ik zeker vaak gebruiken.


Dit product is fullsize (150 ml) en kost €9,99.

Yves Rocher - Maxi zonnespray SPF 30 - Fullsize

Als laatste hebben we nog het witte doosje waar ik over sprak. Daar zat deze grote zonnespray in verstopt! Deze heeft SPF 30 en doet zeker wat hij beloofd. Dat is namelijk onze huid praktisch en optimaal beschermen tegen UVA en UVB straling.

Ook hydrateert deze spray intens door extracten van de Aphloia theiformis, een heilzame boom die groeit in de wouden van Madagascar. Deze spray is ook nog eens transpiratie - en waterproof, dus veel hoef je er niet van te gebruiken.



Deze spray is fullsize (150 ml) en kost maar liefst €30 in de winkel, dus heel leuk dat deze erin zit.

Dit was de box van deze maand. Heel erg bijzonder vond ik hem niet deze maand. Laat ons hopen dat er binnenkort eens wat meer make-up productjes inzitten.

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ik vind de inhoud niet zo bijzonder :)
Het is al de derde keer dat er een haar olie inzit!
X
Ja idd! Ook bij de vorige box (samenwerking met beauty planet) dacht ik wat meer make-up of parfum te ontvangen, maar dan nog waren het verzorgingsporducten.

Ik zou graag de FabFitFun box uit amerika bestellen en heb ze gemaild, maar voorlopig verzenden ze niet internationaal :(

xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)