Bobbi Brown - Art Stick - 5 Dusty Pink

De Art sticks van Bobbi Brown stonden al een lange tijd op mijn verlanglijstje. Omdat ik ze toch een beetje aan de te dure kant vond, heb ik ze even aan de kant laten liggen. Bij ons in België zijn deze moeilijk verkrijgbaar, maar in Nederland vindt je ze makkelijker.

Nu ik op reis ben geweest naar Curacao, zag ik dat ze daar ook Bobbi Brown verkochten, en ook nog eens een stukje goedkoper. Ik kocht daar twee productjes, waaronder deze Art stick in de kleur 5 Dusty Pink (het andere product zie je in een aparte blogpost!). 

Deze art sticks zijn op het eerste zicht lip potloden, maar dit zijn ze niet helemaal. Ze zien er zo uit, maar ze zijn gemaakt om te gebruiken als lipstick en je lippen er dus ook volledig mee in te kleuren. Wel hebben er de houdbaarheid en matte finish van een lippotlood.

Ben je dus gewoon om je lippen in te kleuren met een gewoon lippotlood, dan is deze zeker iets voor jou! Deze art sticks zitten allemaal apart verpakt in een kartonnen doosje. Let niet op de verpakking op de foto. Deze is een beetje gedeukt doordat deze in mijn koffer heeft gezeten.


Bobbi Brown heeft net zoals MAC een zwarte verpakking met witte letters als opschrift. Op de zijkant van het doosje vindt je de naam van het product.


Wanneer ik het doosje openmaak, zie ik dat er ook een puntenslijper in het doosje zit! Hoe leuk is dit! Nooit meer moeten zoeken in de winkel voor een gepaste slijper! Elk merk zou dit moeten doen.


Dit is wat er in het doosje zit...


Zoals de naam al weggeeft, heeft dit lippotlood een mooie roze kleur. Ik twijfelde nog tussen een aantal kleurtjes, maar ging uiteindelijk toch voor deze.


Een grote fijne punt hebben deze productjes. De lippotloden zijn makkelijk vast te nemen aangezien ze zo dik zijn. Zo heb je meer grip wanneer je ze wil aanbrengen. De dikkere punt is niet zo heel makkelijk om te gebruiken aangezien je in de kleinere hoekjes preciezer moet werken en dit met een grote punt niet goed gaat als je hem enkele keren hebt gebruikt.

Wel is het product erg romig en zacht van textuur. Wanneer je hem aanbrengt glijdt het product als het ware op je lippen. Ook de kleur is goed gepigmenteerd en ziet er mooi uit.


Zo ziet de kleur eruit op mijn hand... (En ja, ik ben enorm gebruind :p).


Op mijn lippen ziet de kleur er als volgt uit...



Deze art sticks bevatten 5,6g aan product en kosten online of in de filialen €27 via Douglas (Ik betaalde er zelf wat minder voor maar kan de bon niet meer vinden! Ook zijn ze te koop bij de Bijenkorf (online of in de filialen)! Er zijn in totaal 8 verschillende kleurtjes beschikbaar in de winkel.

Test ze zeker even wanneer je de kans krijgt! Heb je ze al getest? Wat is jouw favoriete kleur?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)