Zoeva - Rose Golden Palette

Toen ik zag dat deze palette op de markt zou komen, stond deze meteen op mijn verlanglijst. Ik ben dol op rosé goud en wanneer een palette de naam Rose Golden heeft, hoef ik je zeker niet te vertellen waarom ik deze heb gekocht. Sinds ik mijn rosé gouden horloge kreeg van mijn vriend, ben ik dol op alles wat met rosé goud te zien heeft. Ook deze Zoeva - Rose Golden palette is echt prachtig!


Eerst en vooral, hoe mooi is de verpakking van deze palette? Op de voorzijde staat er een afbeelding van een sleutel en daaromheen een mooie tekening ter decoratie. Wanneer merken de moeite doen om een mooi product af te leveren, ben ik meteen verkocht.


Ook aan de binnenkant van de verpakking vindt je hetzelfde sleuteltje terug. De palette zelf is gemaakt uit karton, en ook zit er nog een kartonnen beschermhoesje over de palette zodat deze niet kan worden beschadigd tijdens transport. Wat mij erg opvalt aan deze palette is dat deze bijna niks weegt.


Wanneer je de palette opent, komen er 10 mooie oogschaduwkleuren tevoorschijn. De oogschaduws hebben warme rood en roze tinten. Ik had eerder een ander soort kleurtjes verwacht bij een rosé gouden palette. Meer diepe rode kleurtjes en bronskleuren, maar ook deze kleurtjes zijn heel erg mooi, mij hoor je zeker niet klagen.

Wat ik wel mis aan deze palette is een highlighter kleur. Ook lijken sommige kleurtjes heel erg op elkaar, waardoor er niet veel kleurkeuze is. Laat een kleurtje daarvan weg, steek een mooie highlighter in de plaats, en het is al een stuk beter!


Er zitten in totaal 3 matte kleuren in de palette. De overige 7 kleuren hebben een mooie shimmer kleurtjes. De kleurtjes zijn goed gepigmenteerd en zijn erg mooi van kleur. De kleur 'Luster' (links bovenin) is de highlighter kleur, maar deze is veel te donker. Ik had liever een mooie witte highlighter gezien. De kleurtjes hebben allemaal een naam, deze vindt je allemaal onder volgende foto...

bovenste rij: Luster/ Reflective Elegance/ Copper is king/ Shining bright/ Rusty Petals
onderste rij: Foil/ Just a rose/ Golden rule/ Harmony/ Wonder full

Bovenste rij



Onderste rij


Zoals je kan zien hebben sommige kleurtjes een lichte fallout, maar het is niet zo erg. Wanneer je ze verder uitblend, heb je er totaal geen last meer van.


Wat wel jammer is aan de oogschaduwkleurtjes, is dat ze iets te zacht van textuur zijn. Wanneer je ze gebruikt gaan ze namelijk uitlopen buiten hun pan. Niet zo heel erg, maar het ziet er natuurlijk wat slordig uit zo.


Voor de rest zijn dit prima oogschaduwkleurtjes. Ze zijn goed gepigmenteerd, blenden makkelijk uit en zijn zacht van textuur. zonde van de lichte fallout en witte highlighter die ontbreekt, maar dit zijn maar kleine minpuntjes.

Ben je ook zo gek op Rosé goud? Dan is deze palette wel leuk om in je collectie te hebben. Je kan deze vinden via de webshop Themakeupspot. Deze palette kost €17,95.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)